Zoektocht naar geschikt Vrijwilligerswerk

Beste medereizigers en/of avontuurzoekers ,

Afgelopen jaar wilde ik vrijwilligerswerk doen in Nepal. Ik merkte al gauw dat het erg lastig was om een geschikte organisatie te vinden die mij dat kon bieden. Ik stuitte in mijn zoektocht voornamelijk op grote multinationals die het op zeer commerciële basis aanboden.

Via via kwam ik achter het email adres van een Nepalese organisatie die ook vrijwilligerswerk organiseerde in Nepal. Ik heb vervolgens via deze organisatie 3 maanden vrijwilligerswerk gedaan in Nepal. Dit is mij erg goed bevallen. Deze organisatie heeft mij gevraagd of ik hun zichtbaarheid wilde vergroten in Nederland, zodat zij met meer vrijwilligers uit ons land Nepal kunnen helpen.

Dit heb ik gedaan middels een website voor deze organisatie. Indien jij twijfelt over vrijwillgerswerk en Nepal lijkt jou een interessant land, kan je een kijkje nemen op deze website. Indien je contact wilt opnemen met mij kan dit via het contact formulier op deze website. Ik wil nogmaals benadrukken dat dit geheel vrijblijvend is. Ik wil je niet forceren om vrijwilligerswerk te doen voor deze organisatie. Ik wil het louter ten aandacht brengen, zodat jij op de hoogte bent van dat alternatief.

Dus de desbetreffende website:
www.vrijwilligerswerknepal.eu

Met reislustige groet,

Jasper de Taeye

1 like

Bedankt dat je dit met ons wilde delen Jasper. Ik weet zeker dat er hier mensen zijn en/of komen die er wat aan zullen hebben.

Jean Michel,

Zelf heb ik ook erg veel geleerd van dit forum. Ik ben dan ook meer dan bereid iedereen te helpen.

Dus in het geval iemand persoonlijke vragen heeft over Nepal… just send a pm!

:slight_smile: