Zoek Werk Voor Minstens Een Jaar In Het Buitenland

He allemaal,

Ik ben kelly en ik begin komend jaar aan een sportopleiding voor 4 jaar. Als ik klaar ben zou ik graag een jaar naar het buitenland willen om daar te werken kan iemand mij daar mee helpen?
Mijn e-mail adres is centjes_kel@hotmail.com.
groetjes Kelly

Als ik jou was, zou ik een jaartje naar Australie gaan! Ik heb daar zelf echt een toptijd gehad. Ik ben via de organisatie Travel Active gegaan. Maar je kan ook best zonder organisatie gaan!

Succes!

he
alvast bedankt!!!
nog een vraagje wat heb je daar gedaan zoal?

groetjes Kelly

Ik heb in Cairns op een kinderdagverblijf gewerkt en natuurlijk veel fruit geplukt door het land. Hard werken, maar wel veel lol gehad. Een aantal vrienden van mij hebben om kermissen gewerkt, restaurantjes enz. Als je goed zoekt, dan kun je daar wel een baantje vinden en superleuke mensen ontmoeten!

Hallo Kelly, ik ben op zoek naar iemand die een tijdje wil werken in de receptie van een familiehotel in Bolivia. Het is leuk werk, je hebt contact met reizigers uit de hele wereld en tijd zat om de omgeving te leren kennen. Misschien is het iets voor jou? Voor meer info kun je kijken op het bericht dat ik op het forum heb geplaatst. Anders kun je me mailen.

vrgr,
Jeroen

el_gringo_holandes@NOSPEMhotmail.com
website hotel