Reisleidster/ Vakantiewerker Biedt Zich Aan!

Hallo,
heeft er iemand een leuke vakantiebaan in het buitenland?Ik heb ervaring als reisleidster in Alanya, zou er graag weer werken, maar als je ergens anders nog vakantiewerkers nodig hebt, ik houd me aanbevolen! Ben 20 jr, studeer HBO toerisme, spreek 4 vreemde talen, rijbewijs, beschikbaar vanaf eind juni tot eind augustus, WIE HEEFT VOOR MIJ DE BAAN IN DE ZON??!!
Groetjes!

Hoi Rieneke,

Zie mijn bericht op dit forum over werken in de receptie van en familiehotel in Bolivia. Is dat wat voor jou? Iemand met jouw vooropleiding is eigenlijk precies wie we zoeken. We werken met toeristen uit de hele wereld en organiseren jeeptours en paardrijtochten.

vrgr,
Jeroen

email: el_gringo_holandes@NOSPEMhotmail.com
website hotel in Bolivia

Hallo Rieneke,
Wij zoeken nog een medewerkster in de receptie.
Kijk eens op :
http://perso.worldonline.fr/camplier
Mocht het je wat lijken stuur dan een mailtje naar :
camplier@worldonline.fr

hoi!
ik had niet verwacht dat er zo snel gereageerd zou worden! Om eerlijk te zijn lijkt bolivia me heel leuk, maar het is eigenlijk niet wat ik voor deze zomer in mijn hoofd heb, ik hou het liever wat dichter bij huis omdat ik maar 2 maanden kan werken, volgend jaar heb ik een jaar stage en dan zoek ik het liever wat verder weg op, maar nu zoek ik meer iets in turkije, spanje of Griekenland bv, maar iig bedankt voor je berichtje, ik hoop dat je snel iemand vindt!En wat betreft de camping in frankrijk…ik spreek geen frans!wel…maar bedankt voor jullie reactie! groetjes!

www.recrajob.com voor banen in toerisme, recreatie, horeca en evenementen.

Hallo!
Ik ben al een tijdje opzoek naar een baan in het buitenland, en het liefst voor langere periode.
Ik heb ervaring in de horeca,receptie, en kan goed met kinderen omgaan.
Verder zijn mijn hobbys: paardrijden (doe ik al 13 jaar), reizen,
sporten, (zoals voetbal, basketbal, fitness, squashen, en zwemmen.) survival vind ik ook leuk om te doen, en skieen/snowboarden.

Ik ben een leuke spontane meid van 19 jaar, en opzoek naar een nieuwe uitdaging

kun jij me helpen??
groetjes Froukje