Zoek kamer in Londen

Hoi,

Ik ben hard op zoek naar een kamer of appartement waar meerdere mensen in kunnen wonen, in Londen. Ik ben er van op de hoogte dat dit niet makelijk is om te vinden.
Maar als een van jullie nog een telefoonnummer heeft liggen van een huurbaas in Londen, zou dit natuurlijk gewelldig zijn ik kan het altijd proberen.

Al vast super bedankt,

Groetjes Jeske uit Tilburg

Haai,
ik begrijp dat je gaat studeren in Londen.
Dit lijkt mij ook heel leuk. Mag ik vragen naar welke universiteit jij gaat en waarom naar die?
Er zijn er namelijk zoveel dat ik niet weet welke nou leuk zijn.
Alvast bedankt!
Groetjes Leonie

Hoi,

Ik ga in september ook naar Londen, ik ga stage lopen. En ik ben inderdaad ook op zoek naar een kamer. Maar hoe pak ik dit aan? Heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

Hallo meiden,

Ik heb voor een half jaar in londen gewoond voor stage. Jullie moeten naar the YMCA kijken. ik heb zelf bij The Barbican gezeten. 400 pond ongeveer. Maar daar zitten eten en ontbijt erbij. Genoeg studenten over de hele wereld zitten hier. Veel plezier en succes.

eduard eplaat@hotmail.com (voor vraagjes)

Hi !

Kijk eens op www.accommodationforstudents.com, niet alleen voor studenten, maar ook voor de werkenden onder ons worden daar kamers en appartementen in de verschillende delen van Londen aangeboden.

Succes en veel plezier in Londen!

Mayke

Elke engelse universiteit heeft een soort “kamerbureau”. Via dit bureau kun je kamers huren bij particulieren en “huisjesmelkers”. Voordeel als je via dit bureau huurt… je kunt makkelijker een bankrekening openen… en je bent verzekert van een naar engelse standaarden “mooie” kamer.

groetjes,

Patrick
http://reizenweb.favos.nl

Ik heb zelf in Acton town gewoond en dat is me supergoed bevallen!

Het is een buurt waar veel australiers en neiuw zeelanders wonen en is nog redelijk centraal gelegen, zo’n 40 minuten met de underground naar hartje londen.
Het is ook een vrij veilig gebied, je voelt je niet ongemakkelijk als je op straat loopt en alles is er in de buurt, supermarkten, pubs en underground station.

wij hebben ons appartementje gevonden in de LOOT, een krant die, als ik me goed herinner elke woensdag uitkomt en waar alle kamers en appartementen die te huur staan aangeboden staan.

je zou dus een nacht in een hotel kunnen blijven en dan in de krant kunnen kijken wat er te vinden is!

Succes!!
groeten judith

hi allemaal!!

gek genoeg ben ik zelf ook MET SPOED op zoek naar een kamer in london… ik moet IN SEP voor 5/6 maanden stage lopen op een basisschool. helaas wil ik niet ver van central london vallen dus kan de school mij niet steunen!!! nou moet ik op mijn eigen pootjes op zoek gaan naar een kamer :frowning: en ja hoor $$$$ het is duur!

ik wil best 45 minuten reizen naar central london…dus als je tips hebt of iemand zoekt om een kamer te delen in london, laat me aub weten! kunnen we elkaar helpen :stuck_out_tongue:

opleiding: SPW versneld te Arnhem
hierna: lerarenopleidng engels

dag allemaal,

Ik ben zelf net afgestudeerd en wil gaan wonen en werken in london. net zoals jullie heb ik ook ondervonden dat een appartement/kamer vinden niet meevalt.

heeft iemand al iets betaalbaars kunnen vinden of weet iemand waar ik het beste kan kijken dan hoor ik het graag.

alvast bedankt,

Bas uit Boxtel

Hai,
Wat leuk dat jullie allemaal plannen hebben om tijdelijk naar Londen te gaan. Ikzelf ben net terug van een half jaar stage in Londen en ik vond het helemaal geweldig! Het is inderdaad lastig om een kamer te vinden maar met www.gumtree.com kom je al een heel eind. Wat ik zelf heb gedaan is eerst een tijdje in een goedkoop hostel verblijven, en dan vanuit daar op zoek gaan naar een kamer. Het is namelijk handig om altijd de kamer te bekijken voordat je ermee instemt. Hopelijk hebben jullie iets aan mijn info, als jullie nog vragen hebben hoor ik t wel.
Ik wens jullie veel succes met het zoeken naar een kamer and have a great time in London! :smiley:

Yvonne

Hi!

Ik zoek ook een kamer in London.
Vanaf 25 September heb ik een kamer nodig.
Het leukste lijkt mij om met meisjes samen te wonen.
Hebben jullie nog een idee?

Groetjes.

Hoi Allemaal,

Wij hebben een paar kamers te huur in Londen, direkt tegenover het metro station van Arnos Grove op de Piccadilly line, dus maar 20 minuten naar Oxford Circus!

Graag kontakt opnemen met +44 (0)7821 800218 of via rose_hopper@hotmail.com

Groetjes,

Rosy

Hoi Allemaal,

Wij hebben een paar kamers te huur in Londen, direkt tegenover het metro station van Arnos Grove op de Piccadilly line, dus maar 20 minuten naar Oxford Circus!

Groetjes,

Rosy

Ik zoek nog een kamer in Londen per 4 augustus 2012 tot en met 31 december 2012. Wie heeft er iets voor mij? ben student van 19 en ga daar stage lopen. Mijn mede studiegenoot zoekt ook iets, dus met 2 op 1 kamer, wel 2 bedden kan ook. contact via: marieke.vlug@hotmail.com

Hoi !

Heeft u nog steeds kamers beschikbaar? Ook voor twee personen?
Een vriendin en ik willen vanaf begin september een jaar in Londen gaan werken en dus ook wonen.
Wij zijn al druk op zoek naar een kamer.

Hopelijk laat u iets van u horen,

Groetjes,

Ellen de Wit en Nynke Bouma ( ellen-dewit@hotmail.nl )

Hoi,

Florien hier, Ik ben een prive agent in Londen en hebt aantal kamers voor redelijk prijs.

Neem contact op met mij via email: Flolondon10@gmail.com, of mobile; 07730462505 en zal ik mij best doen om jullie te helpen. We hebben aantal kamers, singles, doubles, twin, zeg het maar op.

Bedankt,

Florien

Hoi Allemaal,

Groetjes,

Rosy