Spoed! Woonruimte In Londen Gezocht!

Hallo…

Heb inmiddels een baan in London (S. Kensington). Ben nu naarstig op zoek naar een gemeubileerde woonruimte in Central LDN. In zone 1/2.

Als iemand iets weet, neem aub contact met mij op.
Bedankt.

Hey…
Sorry kan je niet helpen aan een woning in Londen, maar was erg benieuw wat voor baan je hebt in Londen en hoe je eraan gekomen bent.
Ik wil namelijk eind van dit jaar ook richting the UK gaan, en het liefst ook ergens in Londen.
Ik hoop voor je dat je snel iets vind en me wat info kan geven.
Groetjes Kelly

Hya Kelly,

Ik heb via een goede vriendin van mij die in LDN zat (zij zit inmiddels in Birmingham) een gede referentie gekregen. Wij hebben namelijk een tijd lang samen gewerkt. Ik heb de baan in een hotel (Jury’s Doyle).

Mijn tip is om te netwerken. Zeg tegen iedereen dat je naar LDN gaat en op zoek bent naar een baan. Wie weet. In welke sector wil je werken dan? Misschien kan ik je wellicht helpen.

Maak geen overhaaste beslissingen als je een aanbod krijgt om te werken. Het is belangrijk om je goed te laten informeren door anderen, via websites etc. Ik heb het geluk dat ik al een Engelse bankrekening heb, een National Insurance Number, een G.P. etc.

Ik kan het je absoluut aanraden, LDN is echt een super stad! Maar wel errug duur.

Veel succes!

hey
Bedankt voor je snelle reactie…Ik wil het liefst in de toeristische branche iets gaan doen, maar iets anders lijkt me ook wle leuk, heb mijn toerisme diploma en afgelopen zomer 5 maanden in italie gewerkt voor Eurocamp, dus heb ook al mijn national insurce number. En over een paar dagen vertrek ik weer naar italie om daar een paar maanden te gaan werken voor eurocamp. Hier zullen ook veel engelse mensen komen te werken dus daar ga ik ook zeker informatie aan vragen.
Ik weet inderdaad ook dat Londen erg duur is. Maar het lijkt me fantastisch om daar te gaan werken. Hoe lang was jij van plan om daar te gaan werken en je hebt zeker al eerder in Uk gewerkt omdat je al NIN en bankrekening hebt enzo.
Wanneer ga je vertekken?

Groetjes Kelly

:smiley: !

Voor woonruimte zou je eens op www.accommodationforstudents.com kunnen kijken. Niet alleen voor studenten, ook voor de werkenden onder ons worden op die site appartementen e.d. gevraagd en aangeboden.

Succes met je zoektocht en heel veel plezier in London, een supergave stad!

Mayke

hey ik heb een vraagje heb je nou al een woonruinmte of nog niet?? lemme know :stuck_out_tongue:

ik heb ook hele goede vrienden in central london zitten, ze helpen mij ook, alleen elke keer hoor ik dat ze een kamer hebben gevonden van 120 tot 150 pw en dat is onbetaalbaar voor een studente uit NL! ik ben van plan om 2 weken eerder te gaan en parttime job te zoeken in een warenhuis…

maar goed, ik wil z.s.m. een kamer/ studio misschien wel delen met een ander student :stuck_out_tongue:

zou er een bureau (studenten) zijn in nederland voor studenten die op zoek zijn naar een kamer in het buitenland???