Hallo iedereen!
Ik ben hard op zoek naar een kamer in Londen, ik wil 26 augustus er al heen maar het wil maar niet lukken.
Ik ben veel op zoek op spareroom.co.uk en gumtree.com, maar veel mensen willen me eerst in levende lijve zien voordat ze de kamer aan me verhuren. Wat te begrijpen is, ik heb al wel een keer geskyped maar die kamer werd het niet. Hebben jullie nog tips? Ik kan namelijk niet eerder naar Londen omdat het erg duur is om alleen voor een kamer te kijken naar Londen te gaan.
En zijn er mensen die ook rond september tot en met december naar Londen gaan, misschien kunnen we elkaar dan wel ontmoeten en de stad verkennen!
Ik zal ook nog wat over mezelf vertellen.
Ik ben 18 jaar, in september 19 en ik ga voor mijn studie stage lopen in Londen van september tot en met december. Maar ik zou er graag vanaf 26 augustus in willen, in de kamer. Ik moet een 40-urige werkweek maken met mijn stage in een creatief bureau. Ik ben dus creatief en ben geïnteresseerd in kunst. In de avonden ben ik altijd vrij. Mijn hobby’s zijn hardlopen, fotografie, koken. Ik vind het ook leuk om andere mensen te ontmoeten.
Ik zoek een kamer van maximaal 650 pond per maand incl. rekeningen, liefst minder. 1 of 2 persoonsbed maakt niet veel uit.
Er moet een wasmachine zijn en wifi. Verder vind ik het leuk als er huisgenoten zijn. De locatie rond E3, mijn stage is in E3 2qa. Dus bow. Maar rond Shoreditch, Clapham of N1 kan ook.
Groetjes Jet