Hoi!!
Ik ben Delphine(22). Ik ga deze zomer voor de tweede keer naar de Ardeche om in een camping te werken. Mijn baas is nog op zoek naar een animatrice en een animateur.
Het is een echt leuk camping langs de rivier. Je kan de site bekijken op dit adress www.camping-le-provencal.fr
Als je meer informatie wil, kan je altijd me een email sturen en/of als je geinteresserd bent, kan je me je CV sturen en ik zal het doorsturen aan mijn baas.
Ik hoop tot snel!!!
Groetjes
delphine
hallo,
ik ben zeer geinteresseerd. Wat moet ik precies doorsturen?
groetjes
celine
Originally posted by celistine@08-05-2005, 20:09:32
** hallo,
ik ben zeer geinteresseerd. Wat moet ik precies doorsturen?
groetjes
celine **
Hai celine!!
Je kan je cv en een sollicitatiebrief sturen naar Camping le provencal pour monsieur Robert christophe, route des gorges, 07150 vallon pont d’arc, frankrijk. Of naar mij via een mail en dan stuur ik het door.
groetjes
delphine
Hai Karin!!!
Ik heb je gegevens niet dus het is een beetje moeilijk om je CV naar mijn baas te sturen. Als je kunt me als sturen per mail. dat zou fijn zijn.
groetjes
delphine
Hai iederen!!!
Sommigen geven mij niet hun email adress dus ik kan niet een antwoord sturen. Als jullie hebben nog vragen over dit baantje, kunnen jullie altijd vragen stellen via dit adress: delfifoun@caramail.com
En als jullie zijn geinteresserd, kunnen jullie ook je cv naar mijn adress sturen ( hierboven) of direkt contact met mijn baas: christophe, nemen via: camping-le-provencal@wanadoo.fr
Succes
delphine
hai!!!
de minimaal leeftijd is 18.
groetjes