Zoek een romantische vakantie

Nieuw hier en nieuw in de reiswereld.

Hallo,

Ik wil in oktober een weekje met mijn vriendin een romantische week beleven. In die week wil ik haar een aanzoek doen. Wij zijn beide 50+, trefwoorden; warm, bungalow/villa met privezwembad, jacuzzi, palmen etc etc.

Toevallig iemand een leuke tip?

Hey!

Ik weet niet hoever je wilt natuurlijk, maar ik heb stage gelopen in een hotel in Mexico, in Acapulco. HEt is wel redelijk aan de prijs… maar dan heb je je eigen bungalow met zwembad en als optie een jacuzzi.

Dat is hotel las brisas in Acapulco dus.

Als geld niet uit maakt zou ik zeggen ga naar de malediven!!! Dan heb je pas echt wat!!

Inderdaad, het ligt er een beetje aan wat het budget is. Ik vind persoonlijk Borneo of Bali dé plek! Daar hebben ze schitterende villa’s tegen de rotswanden aan of aan de rand van het woud. Erg romantisch…:smiley:

Groetjes!

bora Bora is wel aardig volgens mij, :vak02:

Een dergelijk eiland is inderdaad wat je moet hebben. Het eerste wat in mij opkwam was overigens ook de Malediven. Je moet in ieder geval naar een tropisch eiland!

Hallo,

Op HolidayCheck.nl vind je vele hetelbeoordelingen en foto’s van de plek waar jij graag naartoe op vakantie wilt. Kan je gelijk lezen en kijken of het romantisch genoeg is!

MVG,

Linda