zoek authenticiteit !dus,geen commercieel artificiele luxe sterren hotels vakanties . . !

Zoek gastvrije bevolking ,die oprecht openstaat voor bezoekers van ander land,en nog niet verziekt is door materialistische zucht.en mij als westerling kan zien als medemens ,en niet “alleen” om uit te buiten .
Hierbij bedoel ik de vaak gemaakte vriendelijkheid ,om te manipuleren uit winstbejag!

Cuba!

1 like

Hi Filip, Welkom op Wereldwijzer! Bij deze vraag kan ik maar aan een bestemming denken, Bhutan! Daar heeft de tijd echt stilgestaan, enige nadeel is de verplichte dagelijkse uitgave.

1 like

Taiwan!

1 like

Kenia! De meest vriendelijke en gastvrije mensen die ik ooit ontmoet heb! Daarom woon ik er nu dus ook! Helemaal mijn manier van leven!
Mocht je ooit deze kant opkomen, neem dan gerust contact op!

Via Wereldwijzer app

1 like

Iran!

1 like

Hoi Nunu ,even wel wat vraagtekens bij . . .Iran ?

Ierland! :slight_smile: (Naja… voor als je het dichter bij huis zoekt en je budget wat kleiner is)

1 like

In Iran is de bevolking erg gastvrij. Je zult - als je op eigen hand door het land reist, met openbaar vervoer of desgewenst met de fiets, overal uitgenodigd worden bij mensen thuis voor een maaltijd of om te komen overnachten. Ze willen graag vertellen over hun land en je meenemen om de mooiste dingen in de omgeving te bekijken. Ze willen ook graag hun engels oefenen, maar ook mensen die alleen hun eigen taal spreken zullen contact met je zoeken. Zolang het land nog niet in de gunst van de westerse wereld valt, ben je een van de weinige toeristen die er komt. Een fantastische belevenis die je nooit zult vergeten!

Hoi Nunu, Nu ik er even heb kunnen over nadenken,kan ik er wel inkomen ,dat de bevolking in een land als Iran nog andere waarden ,dan de westerse materialistische “waarden” kent. Dus,dank voor jouw suggestie,en veel constructieve ideeen ,en ervaringen ,

grts,filip dominique

IJsland. Misschien ook Groenland, Spitsbergen, etc.

Via Wereldwijzer app

B & B in Australie

Via Wereldwijzer app

1 like

filip dominique, het heeft even geduurd, omdat ik de site niet kon vinden, maar als je hier kijkt bij de berichten van april en mei, dan begrijp je het nog beter!

1 like