Graag wil ik mij even voorstellen alvorens hier verder rond te gaan neuzen en allerlei vragen en opmerkingen te gaan maken.
Student, 22, geïnteresseerd in reizen en op die manier hier terecht gekomen. Momenteel probeer ik elk jaar één of meerdere nieuwe plekken in de wereld aan te doen, zowel binnen als buiten ons eigen Europa. Tot dusver bevalt dit erg goed!
Na mijn studie, als alles goed gaat over een klein jaar, wil ik sowieso een reis gaan maken. De bestemming is momenteel nog onbekend maar ik neig naar Vietnam (of meerdere landen in Zuidoost Azië). Een andere grote kanshebber is Zuid Amerika, omdat ik hier nog nooit ben geweest.
Verder heb ik voor dit jaar nog de volgende plannen: over een maand ga ik naar New York, in het najaar ga ik nog naar een bestemming in Europa (nog onbekend) en in januari 2013 bezoek ik Gambia.
Hoi Vanite,welkom op wereldwijzer!
Eén van de bekendste bouwwerken van New York is het Vrijheidsbeeld.( Een symbool voor vrijheid in de hele wereld)
Ook het central park in New york mag je niet vergeten aan te kruisen in je agenda!
Je vind in dit park genoeg activiteiten om te ontspannen(diverse optredens, roller disco’s, trommelsessies en heel veel meer)
Indien je nog vragen hebt over New York dan kan je altijd een berichtje posten in het Amerikaforum hier op wereldwijzer!
Las ook in je berichtje dat je van plan bent om na je studie het Zuidoost Azië tegaan bezoeken?
Misschien kan ik je Thailand aanbevelen,Vanite?
Op vakantie gaan naar Thailand is proeven van de typische cultuur en genieten van de rustige en paradijselijke stranden. Thailand is gelegen aan de Indische Oceaan en staat voor prachtige stranden, ongerepte natuur, eindeloze rijstvelden en talrijke tempels.
Zo suc6 nog met je studies,Vanite!
groet,georgessiam.