Dit ben ik!!

Hallo allemaal,

Ik ben Vivian en woon in Tilburg. Ik was aan het rondneuzen of er mensen zijn die ook in oktober plannen hebben om naar New York te gaan.
Staat hoog op mijn lijstje. Ik ben pas weer single, dus vrij om te gaan.

Verre reizen trekt me wel. Zowel Thailand als Brazilië en Mexico vond ik allemaal geweldig. Nu de droom om naar New York te gaan waarmaken. Hopelijk vind ik op deze site genoeg info over NY en een gezellige, spontane reisgenoot.

Hoi Vivian,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Amerikaforum ontdekt hier op wereldwijzer?.
Daar kan je eventueel je berichtje posten alsook de ervaringen lezen van anderen.
Op zoek naar een reisgenoot voor een trip, vakantie of wereldreis?dan kan je altijd terecht in het reisgenotenforum .
Nou Vivian,ik vind Thailand ook een geweldig land om op euch vakantie tegaan.
Ik las in je berichtje dat je New York gaat bezoeken één van de komende maanden.
Wel de Empire State Building is één van de beroemdste wolkenkrabbers ter wereld. Die moet je dus gezien hebben!
Natuurlijk moet je bij een bezoek aan New York ook één van de geweldige musicals op Broadway zien.
Wens je nog veel suc6 voor al wat je nog gaat bereizen,Viviane!
Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een leuke foto van de stad New York.

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR4J3Wvcvtfn37pR0sy8WJM7qsg9mwcsjlJfI7iTqDm56zQZ4rf

He een mede-Tilburger :slight_smile: aangenaam.
Ik ben geboren en getogen in NL maar woon sinds eind 2005 in Belgie.
En als alles goed gaat, vertrek ik binnen 2 maanden (hopelijk) naar Ierland om daar te gaan wonen. Mijn uiteindelijke doel is Australie…ooit haha.

Ik heb zelf helaas geen drang (of geld…ook niet geheel onbelangrijk :stuck_out_tongue: ) om naar NY te gaan maar hopelijk vind je een reisgenoot en alvast veel plezier!

Groetjes
Nathalie