Zitplaatsen in vliegtuig veranderen?

Hé vakantiegangers,

wij hebben een ticket geboekt naar Hawaii, jawel… En dat betekent dus een lange vliegreis. Nu zijn wij allebei ook nog eens echt lang! via een seatview site heb ik gezien dat we beroerd zitten. Iemand ervaring met of en hoe je zoiets kunt veranderen?
geboekt via vliegtickets.nl en we vliegen met UA.

thanx,
groet kado

Hallo,

De maatschappij contacten waar je mee vliegt of als je op het vliegveld aankomt vragen of ze nog andere plaatsen hebben en of je dat kunt veranderen.

gr van Moira

Ik zou nu nog contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij. Ook wij zaten beroerd op de heenreis, en konden niet meer wijzigen. Op de terugreis via de maatschappij geregeld en dat was perfect. Ik boekte via vliegtarieven.nl en mijn advies, doe dat nooit meer :angry:
gewoon rechtstreeks bij de maatschappij

Beste kado,

Ik werk bij Vliegtickets.nl en zou eens voor je kunnen kijken of ik de zitplaatsen kan wijzigen. Het beste kan je me dan even een PB’tje sturen met je reserveringsnummer. Momenteel ben ik echter wel op vakantie, maar vanaf volgende week dinsdag weer op kantoor.

Stoelreserveringen zijn alleen nooit gegarandeerd, maar altijd een preferentie.

Groeten vanuit Thailand,

Dave

Mag ik weten wat de reden is dat je niet meer via Vliegtarieven.nl wilt boeken sportgirl ? Indien er zaken niet goed zijn gegaan bij boeken via Vliegtarieven.nl, kunnen we hier van leren.
Vervelend om te horen iig dat je niet meer via Vliegtarieven.nl wilt boeken.

Grt.

Dave

Hoi sportgirl,

Ik hoor graag nog van je…

Mvg,

Dave

Betekent zo’n stoel ook iets dan? Volgens mij komt het nogal vaak voor dat je alsnog ergens anders komt te zitten dan dat er op je e-ticket printje staat. Mij is zelfs wel eens gevraagd of ik bij het raam of aan het gangpad wilde zitten, ondanks dat ik volgens mij al een stoel toegewezen had gekregen.

Zie mijn eerdere posting: stoelreserveringen zijn slechts een preferentie en nooit 100% gegarandeerd. Zo kan je bijvoorbeeld een bepaalde stoel bij reservering vastgelegd hebben, en later besluit de maatschappij om wat voor reden dan ook een ander type toestel in te zetten met een andere configuratie, dan zal ook de stoelreservering gewijzigd worden.