(origineel bericht op be-more.nl)
zit nog even de weblogs van de anderen te lezen die er nu zijn
Ik lees dat de spullen die de vrijwilligers hebben mee genomen van huis mee gaan naar het project. Bij het project wordt overlegt wie de spullen het meest nodig zijn en dan worden ze verdeeld. Ook wordt er overlegd met Lewis de projectleider, wat er verder nodig is voor het project
Er worden 20 dekens voor weeskinderen gekocht en lappen voor het maken van school uniformen, zodat wij les kunnen geven en de HIV vrouwen deze kunnen maken en verkopen. Als ik dit lees vraag ik me af aan hoeveel vrouwen we les gaan geven???
Verder lees ik dat er gras gekocht wordt voor het laten repareren van het dak voor de jeugdclub. Ook krijgt de timmerman nog 2 zagen en een beitel, dit is weer extra materiaal voor het geven van zijn lessen aan de jeugd. De jeugd zal ook een kast maken voor in het vrijwilligershuis. De kast zal nog niet klaar zijn als wij komen, misschien kunnen we vast zien hoe hij wordt gemaakt, ook leuk.
Dan lees ik dat er geld gaat naar een groter en duurzaam project waar nog en goed plan voor moet komen. Zo ligt er een plan voor electriciteit, maar dat moet nog beter afgedicht worden. Daarnaast is er scholing gevraagd voor de zorg. Plannen genoeg daar in Malawi.