Zin in een reis naar Chili, Argentinië of Brazilië?

Hoi!

Ik ben een avontuurlijke, sportieve meid van 34 die begin 2009 door Zuid-Amerika wil reizen. Chili, Argentinië of Brazilië. Ik hou van cultuur en natuur en ik hou ook van een gezellige avond uit. Daarnaast ben ik iemand die niet alles op voorhand wil plannen en ben een backpacker.

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Hi Kirsty,

Ik ben nog op zoek naar een medereiziger naar Zuid-Amerika. Mijn idee was om midden/eind februari 2009 naar Brazilie te reizen en daar de carnaval mee te maken en verder naar het westen te reizen o.a. Peru waar de Machu Picchu gebergte zich bevindt.

Ik stuur je een privebericht.

Greetz Marloes

eeeey kirsty

ik ben op zoek naar iemand die mee wilt gaan eind dit jaar richting zuid amerika

laat maar iets wete als je intresse hebt :slight_smile:

Hoi Sophie,

Ik ben Pieter en samen met mijn vrouw Manoela ( Braziliaanse ) gaan we niet dezelfde reis ondernemen als jou

Maar we zien dat je houdt van sporten en natuur.

Wij zitten deze winter ( december tot Maart ) in het mooiste natuurpark van Brazilie, namelijk “chapada diamantina”.
Ga maar eens kijken op internet , google of youtube.
Of ga vlug een kijkje nemen op onze weblog in de maanden december tot maart dit jaar:
www.pieterenmanoela.blogspot.com

We kennen het gebied en de trektochten heel goed, praten vloeiend Portugees.

Het dorpje waar we verblijven is het veiligste, chillste en leukste dorp van Bahia en misschien wel van Brazilie. Alle toeristen die er komen willen er niet meer weg. Jimmy Page van Led Zeppelin bijvoorbijld heeft hier een huisje staan.

Je kan hier niet surfen, maar wel in ontelbaar veel watervallen zwemmen, grotten bezichtigen, de spectaculairste kloven ontdekken, en zooo veel meer.

Je mag dit stukje van Brazilie zeker niet missen en je neemt best minstens een weekje tijd voor dit gebied. Waarschijnlijk ga je wel langer willen blijven.

Groetjes

Pieter en Manoela[URL=“http://www.wereldwijzer.nl/www.pieterenmanoela.blogspot.com”]

hoi kirsty ja ik ben ook op zoek naar iemand die met mij naar zuid amerika wilt gaan begin volgend jaar! brazilie en peru spreke mij wel aan ! ik ben jongen van antwerpen die graag een avontuur wil beleven :tongue: laat maar iets wete als je geintreseerd bent xxxxxx

Hoi,

begin december vertrek ik naar Santiago de Chile.
Ik ga met de bus van santiago tot Ushuaia.
als je mee wilt…wss 45 dagen

grtz

Hoi Kirsty,

Ik vertrek 14 december naar Panama en vanaf daar naar Brazlie en Argentinie. Ik ga eind januari richting Brazilie. Ik wil in Salvador beginnen om daar eerst 4 weken intensief Portugees te leren. Vanaf daar door naar beneden reizen richting Rio en dan naar Argentinie. Groot gedeelte staat nog niet vast maar dit is wel de planning. Zelf word ik 34 in December en woon en werk ik in Rotterdam. Als je interesse heb laat wat weten en kunnen we misschien verder babbelen.
groetjes
Urmila

Hallo,
Ik ben heel erg nieuwsgierig naar de kosten van zo,n reis!!! Kan iemand mij dat vertellen?
groetjes carolien