Ik ben op zoek naar een reisgenootje (v, 23 - 27) om in jan en feb 2007 door Zuid Amerika te back packen: Peru, Chili, Brazilie en Argentinie!!! Ik ben zelf 25, v, net afgestudeerd en ga in maart 2007 met mijn eerste baan beginnen… voor die tijd wil ik graag nog deze mooie reis maken, nu het nog kan! Denk dan aan een goede combi van cultuur, natuur, beetje touristisch, parties en bountystranden… Ik hoor graag van je als dit nou ook ongeveer jouw plannen zijn!!
Ik keer eind januari terug in Lima, Peru en wil dan richting chili of argentinie om daar te reizen. Reis nu in het noorden van Peru en ga door naar Ecuador, Colombia en Venzuela. Eind januari kom ik dus weer in Lima aan om naar het zuiden van Zuid-Amerika te trekken. Lijkt me leuk om een stuk samen te reizen. Mijn gedachte was precies hetzelfde; eerst reizen en daarna het werkende leven in!
Zelf vertrek ik in December naar zuid amerika om daar geruime tijd te reizen/ wonen. Het lijkt me leuk om zo veel mogelijk mensen te ontmoeten waaronder natuurlijk jullie. Het samenreizen niet zozeer maar meer dus iets drinken of een keer een stadje verkennen ofzo. Tot 10 Jan verwacht ik in buenos aires te blijven
Hopelijk tot ziens!
Ik wil ook in februari naar Zuid-Amerika, maar dan alleen naar Brazilie, en lijkt me ook leuker om samen te gaan dan alleen!! zeker als vrouw zijnde… Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot of heb je al iemand gevonden?
Ik (v-26) zit vanaf 20 feb tot 3 maart in Rio de Janeiro vakantie te vieren. Ik zou het ook gezellig vinden om met jullie de stad te verkennen of een drankje te drinken als jullie rond die tijd in Rio zijn.