Met de opmars van internet zijn dating sites als paddenstoelen omhoog geschoten.
De letters vliegen over en weer, en mensen worden verliefd van achter hun beeldscherm.
Er word veel geprojecteerd op het geschreven woord.
Dan komt de ontmoeting!
Vaak blijkt dit niet helemaal het plaatje te zijn wat men bij het geschreven woord had.
En zo valt men terug van grote hoogte weer achter het beeldscherm.
Ikzelf ben ook door het virus getroffen,via een datingsite ben ik in contact gekomen met een Thaise schone,ofdat het gaat klikken in de toekomst met deze vrouw dat valt af te wachten!
Hieronder kan je eventueel uw meningen kwijt!
gegroet:georgessiam
Ik heb ooit op een bruiloftsfeest gestaan (voor muzikale invulling) voor een echtpaar dat elkaar in de Yahoo Chatbox was tegengekomen. Afgezien van de verbazing dat mensen daar uberhaupt gebruik van maken, was het een hele serieuze relatie van al meerdere jaren samenwonen. Volgens mij zijn ze nog altijd bij elkaar.
Volgens mij ontstaat 50% van alle relaties tegenwoordig via het internet. Datingsites, msn en andere sociale netwerken.
Vind er niets mis mee. Zéker voor de wat verlegen types is het www natuurlijk een uitkomst! Velen zijn met het toetsenbord handiger in hun woordkeuze dan verbaal. En iemand op die manier beter leren kennen is soms wenselijker dan direct op uiterlijk of eerste indruk afgaan.
Vroeger ook een vriendin gehad die ik online had ontmoet.
Oké, uiteindelijk niks geworden, hahalol2 Maar toch…