Met de opmars van internet zijn dating sites als paddenstoelen omhoog geschoten.
De letters vliegen over en weer, en mensen worden verliefd van achter hun beeldscherm.
Er word veel geprojecteerd op het geschreven woord.
Dan komt de ontmoeting!
Vaak blijkt dit niet helemaal het plaatje te zijn wat men bij het geschreven woord had.
En zo valt men terug van grote hoogte weer achter het beeldscherm.
Ikzelf ben ook door het virus getroffen,via een datingsite ben ik in contact gekomen met een Thaise schone,ofdat het gaat klikken in de toekomst met deze vrouw dat valt af te wachten!
Hieronder kan je eventueel uw meningen kwijt!
Weinig tot geen ervaring mee. Enige dat ik er van langs zie/hoor komen is dat er erg veel oplichters en goudzoekers tussen zitten. Dus zolang mensen dat in hun achterhoofd houden als ze via internet daten is er niks mis mee lijkt mij.
Genoeg gelezen over (Russische) scammers, zelf ook een man op het vliegveld ontmoet die zijn vriendin zou gaan bezoeken in Rusland. Ik had er al een beetje een naar gevoel bij en gaf hem mijn nummer, zodat hij me altijd een berichtje kon sturen, indien ik iets voor hem kon betekenen in Rusland. Uiteindelijk is zijn ‘vriendin’ nooit op komen dagen. Hij is zelfs nog naar haar adres gegaan, maar niemand gevonden.
Ik zou in ieder geval voorzichtig zijn met die datingsites, je gezonde verstand gebruiken en als het te mooi is om waar te zijn, is dat vaak ook gewoon zo. Mijn man heb ik echter ook te danken aan het internet, maar dit was via sociale media, geen datingsite. :teeth: Maar ook daar is het natuurlijk niet altijd zuivere koffie. Gelukszoekers en oplichters vind je overal op internet.
Met datingsites “over de grenzen” heb ik geen ervaringen (hoewel ik wel regelmatig mails krijg van Julia’s, Natasja’s etc, die in mij hun ideale man zien??? :biggrin:).
Wat betreft inlandige sites zijn zowel mijn broer als mijn zus op die manier aan hun levenspartners gekomen.
Zelf zie ik dat persoonlijk niet zo zitten, je hele hebben en houwen op zo’n site projecteren en dan benaderd worden door anderen die zich utieraard ook mooier proberen voor te doen… Geef mij maar gewoon een cafétje, oogcontact etc.
Ik ken ook flink wat succesverhalen qua datingssites. Stelletjes die inmiddels zijn getrouwd, samenwonen, kinderen hebben.
Voor mij blijft reizen dé ideale manier om elkaar vrijblijvend te ontmoeten // leren kennen. Alle reizigers zijn gelijk aan elkaar, maakt niet uit waar je vandaan komt! Onder reizigers zijn hele volksstammen op zoek pfff, krijg het er warm van nu ik aan al die leuke en mooie reizigsters terugdenk.
Een nadeel kan zijn dat je op voorhand geen internationale relatie wilt. Dat klinkt logisch, maar probeer in de praktijk je gevoelens maar eens tegen te houden tijdens een mooie reis :teeth:
Huh, jij ook al? En ik maar denken dat ik hun ideale man was… :tssk:
Haha… sorry… je moet die titel delen met een andere mevrouw
Vooruit dan maar…