zijn er mensen die rond 7 juli naar thailand gaan ???,
Nee ik ga dan niet maar ik ben er al.
Ik weet niet waar je uitiendelijk neerstrijkt.
ik strijk neer in phuket waar zit jij dan dat moment?
Hoi Hilda,
Wij gaan 7 juli 2012 voor 4 weken naar Thailand, we gaan naar Bangkok, Chiangmai en Pattaya.
Wij landen op 6juli in BKK dan Chiang Rai en als laatste Chiang Mai:chin:
Waarom deze vraag ?
misschien kan ik daar mensen leren kennen en ben ik niet echt alleen he
Ok ik begrijp.
Eerste maal in Thailand?
sorry voor wat?
Ik had per ongeluk op de verkeerde toets geduwd en mijn vraag stond er opnieuw maar ik heb het rechtgezet:chin:
neen niet de eerste keer ik heb al eens naar thailand geweest in 2008 .Dan was het op hotel maar nu zou ik eens een guest house willen proberen en meer de cultuur daar leren kennen
Mijn persoonlijke mening , het is niet daar je op een goedkoop guesthouse slaapt dat je meer cultuur gaat opsnuiven , wel westerse cultuur!
Onze vrienden heb wij leren kennen daar ze werken in de toeristische sector, Jelle heeft zijn vrienden ook zo leren kennen " dacht ik ".
In BKK is de Kao san road een ontmoetingsplaats vooral voor backpackers die van daaruit vertrekken naar…en sommige vertrekken tesamen op avontuur natuurlijk is er op die plaatsen een speciale geur op te snuiven maar of het die is om de Thai te leren kennen is betwijfel ik !
Sorry indien ik er naast zit , wij gaan nu voor de zesde maal op een rij naar LOS , kenner kan ik onszelf niet noemen maar het is een beetje thuiskomen als ik het zo mag noemen…:chin:
Even kijken…volgens mij is StevenNL woonachtig in Phuket e.o. en is er ook ene Nederlander die er zojuist een nieuw restaurant + guesthouse heeft geopend.
Citaat van ander forum:
Hierbij wil ik graag een ieder uitnodigen voor de Grand Opening van “5!5! On The Beach” in Kalim, Phuket.
Donderdag 9 February vieren wij het heugelijke feit dat uiteindelijk ons nieuwe restauarant-bar-hotel compleet klaar en geopend is. Na een maand alleen het restaurant/bar gedeelte gedraaid te hebben zijn nu ook de kamers klaar.
Een frozen margarita en later 2 uur free-flow Jagermeister zullen aan de vreugde mee werken…
Tot donderdag!
Sai en Manuel.