Ziekenhuizen in India

Beste wereldwijzers

Wegens een trombose ten gevolge van een operatie, is ons vertrek naar India uitgesteld :mad:. Blijkbaar hoef ik niet het ergste te vrezen en is het enkel uitstel en geen afstel.
Nu moet ik bloedverdunners nemen en worden mijn bloedwaarden om de 2 dagen getest. Van zodra de bloedwaarden goed én stabiel zijn, mogen we vertrekken. Maar ik zal wel op regelmatige tijdstippen mijn bloedwaarden in het buitenland moeten laten testen.
Nu vroeg ik me af of de ziekenhuizen in India betrouwbaar zijn? Wie heeft hier (spijtig genoeg) al mee te maken gehad? Waar moet ik op letten? Is er ergens een lijst van betrouwbare ziekenhuizen beschikbaar?
Wij gingen normaal gedurende 3 maanden rondreizen in India en dan verder doorreizen naar Vietnam, Cambodja en Laos.

Dank alvast voor jullie reacties!
Anneke

Hoi Anneke,

Volgens mij zijn de Apollo Ziekenhuizen wel goed. Tenminste wel in Chennai. Zelf heb ik een paar keer in het ziekenhuis gelegen. En het verschilt heel erg. Private is nog altijd beter dan Goverment als het kan. Ook het gebied waar je bent en hoe ziek je bent.
Bel of email ziekenhuizen of ze deze test kunnen uitvoeren. Geloof niet gelijk altijd wat ze zeggen. Tuurlijk zeggen ze altijd ja want iedereen kan altijd alles daar. Stel dus specifieke vragen en open vragen…Maar misschien is het allerbeste om te wachten tot je weer helemaal gezond bent want India is fysiek ook een zwaar land en moet je eigenlijk toch wel fit zijn.
In elk geval succes!

Groetjes,
Miss I.