Medical tourism

Hallo,

Mijn naam is Mieke en ik zou graag in contact willen komen met mensen die in Azie een medische behandeling zijn ondergaan, mogelijk in combinatie met een vakantie.

Ik zou graag met jou in contact willen komen om meer te weten over jouw ervaring.

Groetjes,

Mieke

Pfff,
Ik heb wel vorig jaar zomer in het ziekenhuis gelegen, maar dat had hele andere redenen… Ben goed ziek geworden in India en na 2,5 dag niks eten en drinken, vond ik het toch hoog tijd worden voor een infuus om uitdroging te voorkomen… Hygiene was uiteraard niet zoals in NL, maar heb altijd goed opgelet of alle naalden steriel verpakt waren (die je overigens zelf koopt + al je medicijnen en infuus vocht bij de apotheker naast het ziekenhuis). Was blij dat ik het ziekenhuis na één dag weer kon verlaten en aan de betere hand was (al hadden ze mij liever langer gehad).
Succes!

Hallo Miek,

ik weet niet wat je precies van plan bent en ben zelf gelukkig ook nooit in het ziekenhuis beland. Er wordt momenteel veel reclame gemaakt voor het Bangkok Hospital, welke zich richt de wereld. Hierbij het nederlandstalige gedeelte van hun website. http://www.bangkokhospital.com/Dutch/default.asp … ik neem aan dat je hier naar op zoek was.

Groet,
Joe