Hallo!We gaan volgende week naar Marakash, en willen graag een nachtje overnachten in de Sahara. We hebben een huurauto besteld. Ik lees echter overal over excursies. Heeft iemand tips voor hoe we dit, met 2 man, het beste aan kunnen pakken? Zelf met een tentje de sahara in, of toch via een excursie?Dank jullie wel!!
Hoi hoi,
Voorzover wildkamperen toegestaan zou zijn lijkt 't me niet handig, o.a. vanwege de grote droogte en de grond die ofwel keiharde rots ofwel stuifzand is. Bovendien bieden de ‘tented camps’ niet alleen facilileiten zoals (gedeelde) badkamer en restaurantje maar ook kameeltocht (in jullie geval dan vermoedelijk met 4WD volgende dag terug naar beginpunt waar je auto staat). En die is wel vrij belangrijk als deel van de totale ervaring. Dus ik zou gewoon zo’n excursie/tented camp zoeken, wij deden het zuidelijker aan einde van de vallei van Ouarzazate maar dichter bij Marrakech zijn ook stukken woestijn.
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Dag iedereen,
Ik ben Abdelhafid en kom uit België. Bijdeze wil ik mensen uit België en Nederland die naar Marokko willen emigreren(vakantie ) en specifiek Agadir helpen voor een woning. Je kunt in Agadir een ideaal woning huren centraal gelegen van alle bezienswaardigheden. Stuur een persoonlijke bericht voor meer informatie en kijk de foto’s op Facebook te huur Agadir.
Met beleefde groeten
Sent from my SM-G900F using Wereldwijzer mobile app