Sahara

Beste mensen,

Van 25 april t/m 9 mei zitten wij in het RIU Marhaba met onze zoon van 10. We hebben al e.e.a. gelezen op zoover over het hotel en de faciliteiten maar weet iemand wellicht nog iets meer te vertellen.

Hoe zit het met een bezoek aan de Sahara in die tijd? Ik heb begrepen dat het altijd een 2 daagse toch is. Waar slaap je dan en wat zijn andere voorbereidingen op deze dagen? Boek ik deze trip in mijn hotel? (zal dan wel duurder uit zijn maar wil geen gerotzooi voor of achteraf) En is er verder nog iets leuks te zien en te doen in de omgeving wat de moeite waard is?

Ik verneem graag jullie reacties op mijn vragen.

Ralph en Monique.

hallo,

over uw hotel kan ik u niks zeggen want ik ben er zelf nog nooit geweest.
u kunt in uw hotel ook excursies boeken, van particulieren of van reisbureau’s. het is vaak ter plekke goedkoper dan hier in nederland. verder vind ikzelf dat u eens iets moet opzoeken over yasmine-hammamet… daar zijn piratenboten wat mij voor uw zoon erg leuk lijkt maar ook voor uzelf!! maar dat zou u even moeten nakijken, meestal halen ze mensen uit hotels op naar de haven van jasmine-hammamet waar de boten vertrekken, maar ik zou niet weten of dat ook in uw hotel is. verder is een kamelentocht aan te raden, en wat leuke stadjes bezoeken.
ik hoop dat het een leuke vakantie voor jullie wordt!
veel plezier & groetjes
shakiraa