Hallo Griekenland liefhebbers,
Heb jij altijd al eens willen zeilen langs de Griekse eilanden? Dat kan! Je hoeft er niet voor te kunnen zeilen Je stapt gewoon aan boord van een zeiljacht met schipper.
Heerlijk op het water, zwemmen wanneer je wilt, zeilend naar je volgende bestemming. Elke dag een nieuwe plek maar geen gedoe met bagage. Je hebt tenslotte je verblijf bij je! Aan boord zijn wc’s en douches (ook een buitendouche!) en ook een volledig ingerichte keuken. Wanneer je om 16u in de haven aankomt heb je altijd nog tijd om de mooie bezienswaardigheden van het eiland (of langs de kust van de Peloponnesos of vaste land) te bekijken. Een heerlijke combinatie van cultuur en de rust op zee.
Mocht jij ook eens de eilanden vanaf het water willen bekijken? Ik kan je er alles over vertellen Ik woon nu al bijna 1,5 jaar aan boord van een zeiljacht in Griekenland en heb (op Santorini na, die komt over 2-3 weken aan de beurt
) zo’n beetje alle eilanden bekeken met mijn partner samen. En natuurlijk deel ik die informatie graag met je!
Ik ben benieuwd of je jou eerste zeilvakantie al ziet zitten! Ik zou nooit meer anders willen in ieder geval
Groeten!:zon02: