Ik wil graag leren zeilen, maar de meeste zeilscholen geven alleen les aan kinderen/tieners en daar ben ik te oud voor.
Op internet vond ik 1 zeilschool die wel aan volwassen lesgeeft, namelijk Krekt Sailing / www.krektsailing.nl, maar hier zijn geen recencies van te vinden.
Heeft iemand ervaring met deze zeilschool of een andere waar ze les geven aan volwassenen?
Deze zeilschool ken ik persoonlijk niet, maar ik weet niet of je zeilschool de kikkert ook gezien hebt op internet? Hier geven ze ook les aan volwassenen en deze zeilschool ken ik wat beter. Een paar vriendinnen van mij zijn daar ook zeilinstructrices.
Ik zal die 2 vriendinnen ook nog even vragen of ze de zeilschool die jij noemt kennen. Ze kennen bijna elke zeilschool in friesland wel en weten ook vaak wat voor reputatie ze hebben.
Veel plezier met zeilen, als je uiteindelijk gevonden hebt wat je zocht. Tis echt een geweldige sport
KrektSailing is inderdaad een zeilschool voor volwassenen. Ben er vorig jaar geweest op de Admiraal van Kinsbergen, dat is een heel groot ‘moederschip’ vanaf daar varen ze door Friesland. Super gezellig en goede lessen (en eten!!). Ik heb er erg van genoten, een echte aanrader!! www.krektsailing.nl
hi! ik heb zelf 3 jaar gezeild bij de ulepanne in Balk. Erg goede lessen, accomodatie (verschillende soorten beschikbaar) en super eten
alleen maar volwassenen (en soms wat groepen van basisscholen, maar die zitten in andere acco, dus daar heb je geen ‘last’ van).
enjoy!