Zeilgenootje gezocht!!

ik ben aimee, 25 jaar (v) en ben op zoek naar mensen die van zeilen houden of het graag willen leren. Ik heb een 7 meter openschouw (ouderwets houten zeilboot) en hij ligt op de kaag (bij leiden)
het is een half uurtje vanaf leiden met de bus dan zit je al op het water, lekker in de zon, liefst met windkracht 4…
Ik heb altijd zin om te zeilen maar he vaak geen bemanning, vandaar!
laat wat van je horen als je van water houdt!!
(ik zou ook graag op een andere boor mee willen zeilen, heb veel zeilervaring op verschillende soorten boten, op binnen en buiten water…)
x aimee

Hoi Aimee,

ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurt. Hoor graag jouw reactie.

groetjes,
kenneth

Dag Aimee,

Ik vond bij toeval je advertentie toen ik op zoek was naar “gezochte bemanningen” voor oversteken naar…Gewoon voor ontspanning en vakantiebestemming. Wel…jij bent op zoek naar bemanning en ik naar een boot om te zeilen. Ik heb enkele jaren een zeilschip gehad en heb ervaring met IJsselmeer en enigszins op het Wad. De Noordzee ook ,maar dat was vanwege wrakduiken en ging dus niet met een zeilboot. Zeilen doe ik al lang, meestal op andermans schepen en varierend van een BM’er tot klipper. Maar om te zeggen dat ik een ongelooflijk ervaren oemand ben…je leert altijd bij.
Wie ben ik: een 50 jarige man, geestelijk jong, HBO+ plus en ook als zodanig werkend. Ik heb en partner die een eigen zaak is begonnen waardoor demogelijkheden tot zeilen danig zijn ingeperkt. Haar zaak doe ik zelf niets in en heb daardoor veel vrije tijd over. Samen op vakantie kunen we voorlopig niet vanwege die onderneming die eerst moet worden opgebouwd en dat kost wel en paar jaartjes. Spannend en leuk, maar ik mis dat zeilen. Wonen doe ik in Friesland vlakbij het IJsselmeer en midden tussen de meren.

Wellicht heb je interesse in ene gezellig, actief zeilmens die op het water van en goede schelvispekel (ouderwetse visserslikeur)

Hoop wat van je te horen: e-mail: [EMAIL=“d_ibbel@hotmail.com”]d_ibbel@hotmail.com (met onderliggend _ tussen d en de rest

Koen

Hoi Aimee,

Staat dit aanbod nog open ? Ben zelf 35 en gek op water en heb al heel wat van de wereld gezien tijdens mijn werk op de cruiseschepen. Alleen echt leren zeilen heb ik nooit. Ik zou het graag willen leren ! Woon zelf in Haarlem dus niet te ver van Leiden. Hoor het wel , Groetjes Mischa.

dag aimee,

leueke manier om aan een dekknecht te komen!

ik ben jeroen, 37 jaar en woonachtig in de buurt van gouda. Ik ben geen fervent zeiler maar hou wel erg van het water. mijn vrouw echter niet dus zeilen zit er niet in. vroeger wel gesurft en gedoken en ook wel gevaren op motorbootje (vlet 9 meter).

Ik zou graag een maatje hebben om af en toe een tochtje mee te maken.

groeten van jeroen

Hiii!!

Dat klinkt superrrr! Ik ben op zoek om naar de zomer met een schip (liefst een zeilboot, maar wellicht per cruise) naar Brazilie te gaan. Ik kan nog niet zeilen en hoop dat het mogelijk is om het dan volledig te leren. Nu zou ik echter ook natuurlijk al erg graag willen zeilen!! Ik houd echt zoo van de zee! Het mooie is, ik woon ook in Leiden:D
Hopelijk ben je nog op zoek en hoor ik wat van je!
Groetjes Marjolein

Hoi,

ik ben voornemens om 3 juli een weekte gaan zeilen in Italie… misschien vind je het leuk om mee te gaan. Ik vaar me op een boot met andere mensen… vooral veel gezelligheid.

Groet,

Xander

Hallo,

Ik ben een man van 28 jaar uit België en zou heeeel graag leren zeilen. Vroeger toen ik een jaar of tien was heb ik ooit een kamp gevolgd om te leren zeilen, maar heb daar toen niets meegedaan. Ik zou het een hele ervaring vinden en wil het graag leren. Ik hou van avontuurlijke dingen en uitdagingen. Verder is mijn grootste hobby muziek. Ben je nog steeds op zoek naar iemand, laat het me weten. (filip.remans@hotmail.com)

Vriendelijke groeten,

Filip

Half juli 2010 is mijn zeilschip van 28 meter klaar van groot onderhoud. De bedoeling is om haar dan op te halen aan de zwarte zee, alwaar de werf zit.

Hiervoor zoek ik echter nog enkele mensen die graag mee willen.

Groet,

toin

Hoi!
Bericht van je is oud dus weet niet of het nog steeds van kracht is.
Ik heb interesse en zou je graag willen helpen maar ik heb geen zeilervaring.
maar zou t wel heeeeeeeeeel erg graag willen leren!
Ben erg benieuwd!!!
groetjes,
Lies