Hallo,
Ik ben een alleenstaande vrouw van 45 en zoek een zeiler om leuke tochtjes mee te maken (weekend/week), evt in gehuurde boot.
Groet,
Hetty
Dag Hetty,
kun je goed zeilen?
Ik heb een leuk schip, een bekebrede Noordkaper. Ik kan alleen deze zomer niet echt uit de voeten. Ik heb nl een ongeluk met mijn voet gehad. Ik mag nog een half jaar lang geen voetbelastende dingen doen. Nu dacht ik, van, ik kan wel sturen. Als ik nou iemand zoek als maatje, dan kan ik wel genieten van de boot. Mijn boot gaat volgende week te water en komt in Zwartsluis te liggen.
Ik hoop van je te horen
Groeten
Ronald
Hallo Ronald,
Leuk dat je schrijft op mijn oproep. Je bent de tweede tot nu toe die op mijn oproep tot zeilen reageert. De eerste had meerdere contacten tegelijk en daar had hij over gelogen en die heb ik daarop afgeschreven. Ik vroeg me af of je ook nog andere mensen hebt aangeschreven als bootsmaatje.
Ik heb geen diploma’s of vaarbewijs en heb nooit zelfstandig gezeild, maar kan wel orders van een schipper opvolgen en heb wel enig inzicht. Ik heb wat wedstrijdjes en tochten naar o.a. Engeland meegevaren op kajuitzeiljachten en een paar keer in een open bootje gezeten.
Zou je wat meer over jezelf willen vertellen?
Groet,
Hetty
Dag Hetty,
ik zoek echt een ervaren zeiler/ster.
Dus ik ga verder zoeken.
Jij ook veel succes !
Groeten
Ronald
succes met zoeken.
hetty