In Sanguinet (Landes)(jm voile) is een nederlandse zeilschooleigenares.Maar ik dacht dat de man (fr,gb)de zeilles gaf.Zij doet duiken of zoiets.
Een klein bootje zou voor mij al genoeg zijn.Het gaat hier nooit omwille van werk en slecht weer in samenhang met de planning van de conge.
B en Nl niet,Suriname ook niet.Als ik het dan tegenkom in een toerisme -gedoe dan kost het stukken van mensen.
Zelf ken ik er niets van maar ge moet toch wat theorie hebben.Ander land mag ook in verbinding met Rynair.
No answer had ik wel verwacht.Verleden jaar heb ik ook lang gegoogeld.In Italie zijn vele zeilscholen aan de Adriatische zee maar dan in het engels,frans of duits gesproken door de jobstudenten.Men heeft van die zeiltrips rond Griekenland.Dit is meestal voor gevorderden.
Ik ga mikken op 2 vakanties van 1 week.1 actief en 1 non-actief.Die eerste gaat door in juni;zeilles dan.De boogie woogie moet ik nog zoeken en koppelen.De tent neem ik mee en veel dekens(verleden jaar in Echternach bijna doodgevroren tijdens de Balloon meeting midden juli !)
Reservatie van kamping zal wel nodig zijn,alhoewel juni.>>>