Zarzis (Tunesië) 09/09 - 16/09

Ik heb onlangs vier weken in Zarzis (Zuid-Tunesië) gewerkt als kinderanimatrice, en zou graag nog een week terug gaan om er vakantie te nemen, maar bij voorkeur niet alleen. Al mijn vrienden daar moeten door de dag werken en degenen van hier kunnen niet, mogen niet, zijn blut of hebben geen reispas.

Reispas is wel degelijk noodzakelijk, gewone identiteitskaart volstaat alleen als je daar bent voor een georganiseerd toeristisch bezoek (lees: via reisbureau). Gezien ik echter voor een reisorganisatie werkte en dus samen met een vriend(in) goedkoper kan vliegen, plus de manager van het hotel ken, ga ik echt geen dure reis boeken als het ook voor minder kan .

Hotel: Drie sterren, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, Djerba op een uurtje rijden, gezellig stadje (Zarzis) op 13km. Geweldige animatie en allerlei leuke en niet overdreven dure excursies te maken.

Snel beslissen is de boodschap, ten laatste dinsdag 1 september ga ik boeken, alleen of misschien met u erbij!

PS: Ben 20-jarige studente uit het Belgische Limburg. Zoek iemand tussen ruwweg 18 en 25 die ook van een evenwicht tussen cultuur, natuur, ontspannen sporten, luieren en feesten houdt. Mag zowel vrouwelijk als mannelijk zijn, maar in dat laatste geval enkel als ge goed doorhebt dat er bij mij niets meer te zoeken is dan een REISpartner .