Ik ben ben net terug van mijn vakantie op
Djerba en ik kan niet anders zeggen dan dat ik verliefd ben
geworden op dit prachtige schiereilandje. De mensen zijn geweldig. Ik heb
veel contact gehad met de Tunesiërs zelf en ben ook op ‘visite’
geweest bij traditionele Berberfamilies op het platteland. Ik mis de sfeer,
de mensen, de cultuur enorm en zou dan ook graag nog een keertje teruggaan.
Over 7 weken heb ik zomervakantie en heb ik de mogelijkheid om twee maanden in het buitenland te werken. Op internet is vrijwel niets te vinden
over vakantiewerk in Tunesië. Ik ga er dan ook vanuit dat dit erg lastig is
(i.v.m. werkgelegenheid voor de lokale mensen) en ik waarschijnlijk zelf
contact op moet nemen met bv. hotelketens(?).
Graag zou ik wat informatie krijgen van iemand die hier wat meer van weet.
Bestaan er überhaupt wel mogelijkheden en zoja, hoe moet ik het aanpakken? Heeft u tips? Het gaat mij bv. om (kinder)animatiewerk, hotel/schoonmaakwerk of werk met paarden. Maar eigenlijk maakt het me niets uit, als ik maar terug kan om het land beter te leren kennen!
Echt makkelijk is dat niet, zoals je zelf ook al ondekt had. Het beste kun je cotact opnemen met de touroperators die vertegenwoordigd zijn op Djerba.
Ook kun je contact opnemen met de hotelketens. Heel veel succes ermee en wie weet zie ik je snel op Djerba.
Ik heb het zelde probleem als jij. Ik zou ook heel graag willen werken in Tunesie alleen dan voor mij alleen Entertaiment in een hotel. Ben net terug van een vakantie uit Djerba/midoun en ben meteen gaan zoeken. Alleen geld het voor mij dat ik volgend jaar pas in Tunesie kan gaan werken omdat ik nu al Teamleider ben van een animatie team in nederland en voor de winter maanden ga ik naar Spanje werken. Dus vandaar al volgeboekt.
Maar ik bedacht me ik ben nu toch aan het zoeken (nog geen resultaat) maar als ik iets vind dan laat ik het je weten, zou je dat ook voor mij willen doen? Helpen we elkaar uit.
ik heb ook hetzelfde probleem. Ik zou ook graag van de vakantie in Tunesië (het liefst Sousse) willen werken. Maar ik vind het erg lastig uberhaupt iets te vinden over werken in Tunesië…
Als jullie iets hebben gevonden, zouden jullie me daar dan ook van op de hoogte kunnen brengen?
Alvast bedankt!