Zal me ff voorstellen

Hallo beste mensen,

Ik ga samen met een vriend van 1 maart tot 20 april naar Nepal.
Het word voor ons allebei de eerste verre lange reis. We dachten er verstandig aan te doen om ons hier in te schrijven, en zo aan wat info te komen. Mischien kunnen we wat handige tips vergaren van mensen die ook in dezelfde periode geweest zijn. Bijv wat je wel en absoluut niet mee hoeft te nemen voor kleding maar ook andere spullen. We gaan natuurlijk met de backpack en willen niet teveel maar ook niet te weinig meenemen. We gaan niet alles van te voren plannen maar willen daar ons gevoel gaan volgen. Wel weten we dat we de Annapurna circuit gaan doen, naar Tibet willen en een Nationaal Park gaan bezichtigen. We houden erg van wandelen en zijn dat ook van plan om veel te gaan doen. Ook tips voor fijne hotels en restaurant in Pokhara/Kathmandu zijn natuurlijk van harte welkom. Of een goede gids die onze reis nog wat mooier kan aankleden.

Ik ben zelf in veel landen binnen europa geweest zoals: Duitsland, Belgie, Frankrijk, Spanje, Italie, Oosterijk, Slovenie, Kroatie, Slowakije, Hongarije, Tsjechie, Polen, Denemarken, Zweden, Roemenie, Servie, Bulgarije en Turkije.
Heb eigenlijk alle landen met de auto bezocht en over het algemeen gecampeerd. Maar ik denk dat Nepal andere koek is en ben erg benieuwd hoe die zal gaan smaken! We verwachten er veel van.

Verder ben ik 32 jaar en vrijgezel, hou erg van de natuur en ben met goede gezonde voeding bezig. Ik werk op dit moment als hovenier/stratenmaker maar ben bezig met een carriereswitch. Sta behoorlijk bewust in het leven en ben nuchter spiritueel!

Gegroet,

Dikkie

Hoi Dikkie,welkom op wereldwijzer!
Nou mooie keuze om op vakantie tegaan naar Nepal!
Het prachtige Nepal is een inspiratie op ieder gebied; natuur, cultuur en de band die je met de Nepalese inwoners opbouwt is erg bijzonder. Je leert de kleine dingen in het leven meer en meer waarderen.
Je zal waarschijnlijk nog met een rits vragen zitten Dikkie,wel je kan altijd een berichtje posten op het Nepal Forum,weet zeker dat er mensen zijn die je een beetje op weg helpen met al je vragen.
Succ6 nog met je voorbereidingen en laat ons nadien even iets weten hoe je reis door Nepal was verlopen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

1 like