Zakynthos Of Corfu?

Hallo allemaal,

mijn vriend en ik willen dit jaar naar griekenland. Nu hebben we de keus uit Zakynthos en Corfu. Waar moeten we heen? En weet iemand wat er op beide eilanden te doen en te bezoeken is? En is griekenland duur? Ik heb gehoord van niet.

Alvast bedankt!

groetjes Petra

Hallo petra,

Ga naar Corfu (Ipsos)!! Hartstikke leuk eiland!!
Het is zeker de moeite waard!!! Ga ook naar paleokastritsa en het paleis van sisi.

Gr do

ik ben het helemaal met je eens…Corfu is echt geweldig…als je daar bent,…doe dan maar even de groetjes aan Dimitri en Nicolas (ik zeg er maar even bij…want er zijn daar honderden die zo heten, deze twee zijn broers en wonen in Gouvia(bij app.Dimitra))
Dimitra is een heel mooi appartement, heel gezellig, en hele lieve mensen daar…sowieso is gouvia super gezellig,
en als jullie uit willen? dat moeten jullie vragen aan de bewoners, wantde mooiste en leukste plekjes zijn nog niet echt bekend bij de toeristen!

veel plezier!!! goretjes kusjes Lies :slight_smile:

Hey Petra,

Ik ben 3 weken op Corfu geweest en 1 week op Zakynthos, ik vond het allebei super maar het hangt er dus vanaf hoe lang je gaat.
Laganas op Zakynthos was supertoeristisch en erg gezellig maar genoeg voor een week, smalle gele zandstranden en druk.
Na 3 weken Corfu was ik nog niet uitgekeken, ik zat in Agios Gordis, een klein dorpje in een prachtige baai met een heel mooi strand.
Het is heerlijk om daar 3 weken rond te crossen op een brommertje, het is gewoon echt een prachtig eiland.
Wil je een week luieren en niets doen, kies dan voor Laganas, maar wil je meer zien en heb je langer de tijd…tja dan zou ik zeker voor Corfu gaan!

Veel plezier!
Birgit