Zakkenrollers: waarschuwing en (gedeeltelijke) oplossing

Als je naar Barcelona wilt komen, let dan goed op! Het toeristenseizoen is weer begonnen en dat betekent dat zakkenrollers ook weer volop actief zijn. En nee, het valt helaas niet mee. Je moet zo goed op je spullen letten, dat je beter alles thuis kunt laten…

Lees hier verder.

Ja, net als in madrid, parijs, amsterdam, oslo etc etc etc.

Geen nieuws dan verzinnen we nieuws:-)

Nieuws verzinnen? Jammer dat je dat denkt, ik - en iedereen die in BCN woont en/of is geweest - weten wel beter…

En als je meer info wilt, hier een zeer recent artikel erover:

Weet dat he tgebeurt daar maar is niet anders dan in elke andere grote stad in de wereld.
Nu noem je het barcelona, maar je kunt het elke naar geven die je wilt, vandaar dat ik zeg dat dit geen nieuws is.

Wel weer een aardige link naar je persoonlijke webpage, mischien dat dat ELKE keer het nieuws is want kom het toch wel heel erg vaak tegen.

Barcelona is in Europa echt nr 1 qua zakkenrollers, trust me.

Enneh, het staat iedereen vrij ook nieuws hier neer te zetten hoor. Omdat bijna niemand dat doet, kom je mijn naam gewoon vaak tegen!

(oja, èn ik ben ook nog forumbeheerder ; en woon in Spanje, dus met mijn neus bovenop nieuws)

Dat je forum beheerder bent wat heeft dat er nu weer mee te maken???

En ja weet dat je in spanje woont, hier de groetjes vanuit malaga.
Zit ook bovenop het nieuws, ben alleen geen forumbeheerder dus jij wint.:slapen:

Kunnen we het misschien gezellig houden?

Mabel geeft geweeon een vriendelijke waarschuwing, de daarop gegeven reactie vind ik niet echt gepast.

@wiecher, dit is een forum waar reizigers elkaar van informatie voorzien en elkaar proberen te helpen.

xena, dit was mijn oorspronkelijke reactie:

Ja, net als in madrid, parijs, amsterdam, oslo etc etc etc.

Dat is volgens jou niet echt gepast? Niet zo overdrijven!!!

Er is geen fout woord gevallen, vind alleen dat er erg overdreven word met te zeggen:

** Je moet zo goed op je spullen letten, dat je beter alles thuis kunt laten… **

En dat is voor mij ook mensen van informatie voorzien en mensen helpen, door te zeggen, Hallo mensen uiteraard word er in barcelona flink gerold maar niet zo erg dat je beter al je spullen thuis kunt laten.

Of denk je zelf niet dat het iewat overdreven word???

Wiecher,

het gaat om het geheel van de posts.

Ik vraag je gewoon netjes en eenmalig te stoppen met het op ongepaste wijze reageren op een post, dat is alles.

Alvast mijn hartelijke dank voor je medewerking.

Ik stop direct als ik weet waar ik mee moet stoppem.
Alsjeblieft geef me 1 voorbeeld van al het bovenstaande wat volgens jou ongepast is.
Voor mij lijkt het mee riets van: forumbeheerder / spanjeteam, wij hebben altijd gelijk.

Maar meen het echt, zit terug te lezen wat ik heb geschreven, wat is ongepast???

Beste Wiecher,

je hebt het erover dat het nieuws verzonnen zou worden, vervolgens de opmerking over de link naar Mabel’s pagina en de wijze van reageren op een opmerking met een rits vraagtekens en bij een volgende opmerking uitroeptekens.

Ik ben dan ook van mening dat hier verder over in discussie gaan op geen enkele wijze een positieve bijdrage levert aan het onderwerp en wat de mensen hier gezamelijk willen bereiken op dit forum.

Ik zal daarom dit onderwerp nu sluiten.

Gesloten