Binnenkort ben ik 8 dagen op Bali. Ik wil graag een dag of 3 in een mooie omgeving yoga, rust, schoonheid, stilte etc. Ik ben een ééns-in-de-week-yogabeoefenaar dus niet al te ingewikkeld. Iemand tips? (en een idee van prijzen)
In en rond Ubud zijn er aanbiedingen voor 3-4 dagen Yoga.
De prijs is verhandelbaar.
Veel plezier en een fijne reis >>>
Ubud staat bekend om zijn Yoga. Ubud is ook heel relax en heeft naast de Yoga ook een uitgebreide mogelijkheid om 's avonds lekker te eten. Naast de yoga zit je natuurlijk ook dicht bij allerlei bezienswaardigheden.
Dit is echt een prachtige plek. Het heeft slechts 5 bainese huisjes en is daardoor zeerprive. Het ligt aan de rijstvelden en op een paar minuutjes lopen van een soort prive strand en de zee. Elke ochtend en middag heerlijke yoga. Fantastische plek om tot rust te komen en jezelf weer op te laden. De eigenaar is trouwens een nederlander, ook wel leuk om te weten. De website metmeer info kun je hier vinden
www.blissfulbali.com
Kun je erbij zetten waar het ligt? Ubud heeft geen strand, en het staat niet op de website waar het resort dan wel ligt
Heerlijk vooruitzicht! Ik heb in Ubud veel yoga gedaan bij de Yoga Barn www.theyogabarn.com. De leraren zijn echt heel goed, je kijkt uit over de rijstvelden en het is er heerlijk. Het kan wel druk zijn, maar als je voor de eerste les van de dag gaat, valt het best mee.
Hey Jenny,
het ligt in een klein dorpje Ume Anyar. Ik denk dat het zo’n 30 minuten ten westen van Lovina ligt in het noorden van Bali.
Hey Backpackgek,
ja Ubud is fantastisch maar ook erg druk en commercieel geworden de laatste jaren. Persoonlijk vind ik het ook fijn om een aantal dagen op een rustigere plek te zijn en daar op mn gemak yoga te kunnen doen… en dit heb ik gevonden bij blissful bali resort in het noorden van Bali (www.blissfulbali.com)
Dat is toch vlak bij de duikstek (en tempel ;)) Puri Jati? Mooie omgeving, maar vrij lastig om met het OV te komen.
Ja ik weet het, je kan voor 400.000 rp per dag een auto met chauffeur huren.
Blissfulbali opent pas in augustus 2012?