Heykes, ik vertrek in augustus voor een weekje naar Yalikavak/Bodrum met verblijf in hotel idemen beach.
Graag had ik geweten wat er zoal aan sportmogelijkheden zijn? Kan men er ook paardrijden? (yalikavak of bodrum)
Zijn er goeie (goedkope) surfscholen?
Welke plaatsjes worden aangeraden om uit te gaan?
Heeft iemand ervaring met het hotel idemen beach? Zo ja, zijn de watersportmogelijkheden zoals omschreven in de brochure wel degelijk aanwezig aan het hotel meer bepaald windsurfen?
Aanraders om te doen in Yalikavak of in Bodrum zelf? Ik lees namelijk dat yalikavak rustig gelegen is en dat het hotel ook niet veel biedt. Maar ik heb al geboekt en zat met een beperkt budget, dus wil ik er het beste van maken door mij er een beetje op voor te bereiden wat ik er zo allemaal kan doen. Bodrum is ook niet zo ver weg dus…
ik ben zo’n 5jaar geleden in idemen beach club geweest, en in juni ben ik ook in yalikavak geweest.
ik denk dat de beste plek om uit te gaan Bodrum is.
watersporten zijn wel aanwezig.
inderdaad, yalikavak is een beetje een afgelgen plaatsje.
je kan met een busje naar bodrum, de tijd die het busje er over doet is verschillend.
verder kan ik je niet echt helpen.
Originally posted by de_fie@13-07-2005, 17:59:37
** Heykes, ik vertrek in augustus voor een weekje naar Yalikavak/Bodrum met verblijf in hotel idemen beach.
Graag had ik geweten wat er zoal aan sportmogelijkheden zijn? Kan men er ook paardrijden? (yalikavak of bodrum)
Zijn er goeie (goedkope) surfscholen?
Welke plaatsjes worden aangeraden om uit te gaan?
Heeft iemand ervaring met het hotel idemen beach? Zo ja, zijn de watersportmogelijkheden zoals omschreven in de brochure wel degelijk aanwezig aan het hotel meer bepaald windsurfen?
Aanraders om te doen in Yalikavak of in Bodrum zelf? Ik lees namelijk dat yalikavak rustig gelegen is en dat het hotel ook niet veel biedt. Maar ik heb al geboekt en zat met een beperkt budget, dus wil ik er het beste van maken door mij er een beetje op voor te bereiden wat ik er zo allemaal kan doen. Bodrum is ook niet zo ver weg dus…
Mercietjes xxx… **
hallo
vorig jaar in een ander hotel geweest in yalikavak .
Het is inderdaad een rustige plaats.Maar ook een leuk dorpje met een kleine boulevard.
Je bent binnen een half uurtje met de dolmus in Bodrum.Daar is veel te beleven.
ALs je van shoppen houdt (goedkoop ) moet je op zaterdag naar turgutreis gaan.De goedkoopste markt in de omgeving.Afdingen!!
veel plezier Marly