Hallo Dames!
Ik ben een spontane meid van 30 uit Rotterdam. Ik heb schatten van vriendinnen, maar die hebben allemaal al vakantieplannen (met partner).
ik zoek dus een leuke spontane meid die ook zin heeft om lekker te genieten en op vakantie te gaan!
Ikzelf wil er een week of anderhalve week tussen uit en heb zin in een zon/zee/strand/feest/geniet vakantie.:zon02: Jij ook?!
bij het woord ‘vakantie’ denk ik aan;
-relaxen
-lekker zonnen/naar strand en zwemmen
-terrasjes pakken
-lekker uit eten
-over marktjes struinen/shoppen (zonnebril, tas, slippers kopen etc!)
-hammam of massage !
-en ik houd ook nog steeds heel erg van uitgaan!!!
hoeft niet elke avond, maar voor een avondje dansen en sjansen ben ik altijd wel te porren. Houd op zich wel van een gezellig drankje, maar praktijken a la de engelse dames (zuipvakanties) is niet aan mij besteed!
Bodrum lijkt mij fantastisch, je kan er goed stappen, leuke stranden en niet zo prijzig als Ibiza (vond ik ook te gek, maar nu ff iets meer betaalbaars!)
Welke leuke meid wil er mee? reageer dan; [EMAIL=“ramonacevaal@hotmail.com”]ramonacevaal@hotmail.com
O ja ik heb vakantie tussen 24-7 en 16 augustus. En ook nog een weekje van 5 sept - 13 sept beide periodes is voor mij een optie. Gezien de tijd is het denk ik handig om via mijn hotmail te reageren, en als t klikt binnenkort elkaar te ontmoeten. Met een groep van 3 of vier gelijkgestemde meiden is eventueel ook een optie!