Xplor park

Ola,

Ik zou graag willen weten of iemand in het Xplor park is geweest. Dit park is een onderdeel van Xcaret. Wat ik wil weten is het volgende:
In het filmpje wat getoond wordt op de site ( http://www.xplor.travel/ ) lijkt het alsof de afdaling ( ziplines ) langzaam gaat. Ik denk dat dit gezichtsbedrog is. Maar ik kan het ook mis hebben. Ik zou hetgeen wat je ziet op het filmpje graag willen doen maar niet als die afdaling snel gaat want dat vind ik dan weer doodeng. Ik hou ook niet van achtbanen.
Dus wie oh wie heeft dit gedaan en kan mij uit mijn droom helpen…

thanks alvast

Hoi, gewoon gaan doen is heel leuk park en die afdaling gaat niet echt heel hard het park is voor jong en oud dus goed te doen. Er zijn twee rondjes die je kan maken 1 lange en 1 kortere. Wel veel klim werk na zo’n afdaling:zon02: . Ben er zelf al een paar keer geweest. Zal misschien eens proberen om er een filmpje van te maken, rij er elke morgen en middag langs.

groetjes,
Patrick

Hartstikke bedankt voor je reactie… als je dat zou willen doen van dat filmpje dan maak je me helemaal blij. Tja dat klimwerk en vooral als het warm is zal dat niet fijn zijn. Maar als je wat wilt moet je er wat voor over hebben toch?