Hallo,
Ik ben 28 jaar en zou dit jaar graag gaan Wwoofen, in Europa of in de USA. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die reeds gewwoofd hebben eender waar, vooral wat betreft het reizen naar en van de boerderijen.
Kat
Hallo,
Ik ben 28 jaar en zou dit jaar graag gaan Wwoofen, in Europa of in de USA. Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die reeds gewwoofd hebben eender waar, vooral wat betreft het reizen naar en van de boerderijen.
Kat
Hoi kat!
Ik heb zelf in Canada gewwooft in 2004 en dat was echt een super ervaring! Samen met een vriendin heb ik een ticket gekocht en verder hebben we alles ter plaatse geregeld (op het eerste Wwoof-adres na). Ons eerste adres was helemaal perfect! We werden behoorlijk vrij gelaten en alleen maar leuke dingen gedaan (het was een kleine boerderij/hostel en er was helemaal niet veel werk, maar het stel dat er woonde nam ons mee naar allerlei plaatsjes en het was super gezellig). Ook hebben we een mindere ervaring gehad waarbij we de hele dag in een wijngaard stonden om takken op te binden. Op zich niet erg, maar het klikte niet met de eigenaresse en toen zijn we gewoon weer vertrokken en hebben een ander adres gebeld en hebben toen daar nog twee weken gewerkt. Het was echt een super ervaring, gewoon een heel andere manier om een land te leren kennen. Zeker een aanrader!!
groetjes,
Marloes