Wwoof reisgenoot gezocht

Hoi,

Ik ga de wereld rondreizen en voornamelijk als woofer met backpack en zoek iemand die soortgelijke plannen heeft.

Wwoof staat voor world wide opportunities on organic farms en betekent vrijwillig werken op biologische farms in ruil voor eten en slaapplek. Meer info hierover vind je op wwoof.org of wwoof.net

Wie zin heeft om aan te sluiten voor een periode is welkom.

Ik wil eind januari/begin februari vertrekken met als begin ergens in Latijns Amerika.

Als je interesse hebt en/of meer wilt weten dan hoor ik dat graag :grinning:

Joey

Hee Joey,

Ik zie nu je oorspronkelijke berichtje. Lijkt me leuk om met je mee te reizen. En de Wwoof lijkt me ook leuk. Mijn ouders, oom en broer hebben een biologisch melkveebedrijf en daar ligt ook mijn toekomst dus andere bioboeren bezoeken vindt ik erg leuk! Heb jij al tickets geboekt en weet je al waar je start in Latijns Amerika? Je mag me gewoon emailen op tanjakool14@hotmail.com

Groetjes, Tanja

Hoi Joey, lijkt mij fantastisch!
Waar ben je nu? En hoe bevalt je wwoof avontuur tot nu toe?!
Ben super benieuwd.

Judith

Hoi Judith, leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zit nu in Maleisië en begin dinsdag pas op mijn eerste wwoof farm. Beetje later gestart dan in mijn oproep en toch azie ipv Latijns Amerika. Ik zal je binnenkort wel berichten hoe mijn ervaring is. Wat ben je zelf van plan?