wie weet via welke site ik het makkelijkst een wwoof gids kan bestellen?
Wat is een wwoof-gids?
wwoof is willing workers on organic farms…boerderijen waar je kan werken voor kost en inwoning.
er is een gids waar al die adressen in staan, zodat je contact op kan nemen om ergens aan de slag te gaan
Ey!
Ik weet het niet zeker en heb nu niet zo veel tijd om het zelf voor je te bekijken maar misschien op deze site : www.wwoof.ca
Laat me weten waar je het vind want ben zelf ook wel nieuwsgierig. Al denk ik erover omdat in canada pas te gaan bestellen. (maar ik wil dan eerst ook ‘gewoon’ werken)
nou, ik heb even gekeken en je kan inderdaad via deze site bestellen…je moet alleen eerst een account aanmaken bij paypal en dat vind ik zelf wel een beetje tricky!
misschien beter om toch daar te kopen, bedankt voor de tip!
wanneer ga jij?
ja ik houd idd ook niet van die betalingen op internet. Ik ga na me afstuderen, hopelijk dus juli! heb er echt onwijs veel zin in, wanneer ga jij, en waar begint je trip?
ik ga 5 april weg, dan land ik in Toronto. Ga daar wat verre familie bezoeken in Niagara Falls en dan waarschijnlijk naar Glen Robertson, ligt tussen Ottawa en Montreal. Vanaf daar zie ik het allemaal wel. 5 weken later vlieg ik door naar Australie, daar blijf ik ook 5 weken en dan nog 6 weken Nieuw_zeeland.
Heb er ook onwijs veel zin in!
supergaaf plan ik ben al in australie geweest echt zo’n supermooi land aan 5 weken heb je echt neit genoeg, ik had tenminste aan 26 weken nog niet genoeg van het land ![]()
nee 5 weken is zeker niet genoeg, zoveel plaatsen die ik wil zien en als je bezig bent met plannen kom je steeds meer tegen! ik weet ook wel zeker dat ik nog een keer terug ga in de toekomst…waar ben jij allemaal geweest? ik land in sydney en wil via melbourne naar adelaide langs de kust en dan terug naar sydney door het land via waga waga…misschien nog tips?
Als je nog vragen heb kan je me wel even toevoegen op msn.[EMAIL=“jong_petra@hotmail.com”]