(origineel bericht op be-more.nl)
Wow, we’re going to Awassa!
Jawel, Dorien en ik hebben eindelijk tickets geboekt! Zaterdag 14 juli vertrekken we richting Addis Ababa (of voor anderen Addis Abeba) via Istanbul om daar een maand lang te werken en ja … te genieten van de Afrikaanse cultuur. Zaterdag 11 augustus landen we weer in Zaventem (één dag vroeger dan voorzien), met massa’s veel verhalen van ginder.
Het avontuur is nu al begonnen. Sponsors zoeken, zien dat ons visum in orde komt, spuitjes gaan halen (héél véél spuitjes!) en misschien wel eens experimenteren met Afrikaanse vlechtjes. Want jawel, douchen zal daar niet elke dag op het programma staan. Op zich geen ramp, maar dat haar van mij is heilig en moet elke dag wel nekeer ingesopt worden. (:
Dorien is ondertussen naar onze infodag geweest en wow … plots werd het wel heel spannend. Zo blijk Lake Awassa (jawel, vlak bij ons) vol krokodillen, nijlpaarden en vieze vissen te zitten. Daar gaan mijn zwemplannen! Ook moeten we blijkbaar alles met ons rechter hand doen en mogen we geen eten weigeren (aj aj, da gaat nog moeilijk worden!). Binnenkort is het mijn beurt om te gaan. Spanneeeeund! (: