WOW Topkapi Palace Antalya

Hoi,

Wie is er in het Topkapi Palace geweest ?? En hoe was het daar??

Ik lees wel veel over het hotel in het hoogseizoen, maar hoe is het daar rond eind maart ?? Qua weer, activiteiten, de restaurants,sauna, enz. ??
Is er daar genoeg te doen voor een meisje van 11 jaar ?

Alle informatie en tips zijn welkom !!

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten Hadiya

Hoi ,

Net weer een paar dagen terug van 8 dagen " Topkapi Palace " , en het is mij prima bevallen !!

Omdat niemand anders eerder iets over zijn/haar ervaringen over " Topkapi Palace " heeft geschreven , doe ik het dan maar , mischien heeft iemand anders er nog iets aan.

We ( mijn dochter en ik ) verbleven in het hotel van 30 t/m 6 april .
Nog niet alles was open, omdat deze periode geldt als overgang tussen het voorseizoen en het hoogseizoen.
Er werden dingen gerepareerd, geverfd en klaar gemaakt.
Voor ons niet storend.

Een van de twee sauna’s was open ( de een was wegens onderhoud gesloten ), maar deze werkte goed en ook de hamam was netjes.

Het binnenzwembad was lekker verwarmd, terwijl de buiten zwembaden zeer koud waren.De glijbanen gingen op 1 april open.
De handdoeken bij het zwembaden waren snel op, maar dan kon je de handdoeken van je kamer gebruiken ( dat deden wij dan ).
En het was vaak moeilijk om een plekje te krijgen bij de zwembaden ( wegens de drukte of te weinig ligbedden ??).
Bij het strand was het rustiger.

Het eten vonden wij heerlijk !!

En 's avonds was het gezellig in de lobby , met live muziek bovenin.

Kortom , we hebben genoten van deze vakantie en mocht je wat meer informatie willen hebben, dan kun je me een PB sturen.

Groeten Hadiya