WOW Topkapi

:drugged:Hallo, wij gaan 16 mei 2008 8 dagen met 7 personen naar WoW topkapi in Kundu (naast Antalya). Weet iemand misschien wat er te doen is buiten het hotel? Ik bedoel dan winkels, Markt, bazar, excursie. Ik hoop leuke tips van jullie te ontvangen.
Groetjes Dirk:dag:

Heej,

Ik ben er in 2004 geweest!
Buiten het hotel is er niks te beleven.
Alleen maar 5* sterren hotels.
Je kunt een taxi pakken naar Antalya.
Tip: Spreek een vast bedrag af en de taxi blijft dan ook de gehele dag bij je.
wij hebben voor 3 man toen 25 euro betaald.
Ze deden een beetje moeilijk, maar ja waar niet.
We hebben ook beloofd om naar die goud fabriek te gaan ivm een tankbon of zo iets.
Verder zijn er uitstapjes genoeg te boeken bij de hostess.
Hebben wij niet gedaan trouwens.

Veel plezier in topkapi palace.
Hopelijk komen jullie er weinig russen tegen.
Ik had namelijk 70% russen, maar goed je moet je er maar niet aan storen.

Groetjes als je nog vragen hebt over het hotel dan hoor ik het wel.

zelf ben ik er vaak geweest;het ligt aan de’‘golden mile’'allemaal top klasse hotels aan een lange weg,er is nu een nieuwe weg die rechtstreeks verbonden is met de Lara van Antalya;je kunt inderdaag een prijsje maken met een taxi-chauffeur,die goudfabriek doet die aan voor zijn commissie.

Over wow;het is een dorp opzich;alles is er aanwezig;je kunt je de hele dag daar vermaken,maar een dagje Antalya is leuk,in Lara heb je de waterval Karpuscalderon,bezoek daarna eens iets verderop een mega-store,vervolgens richting centrum voor bezoek aan bazar en de oude stad"kaleci",als afsluiter bezoek een konyaalti;daar is een 3 verdiepingen megastore.

Veel plezier!

Thnx voor de goede tips. maar weet jij of er ook zo’n gewone markt buiten is? Of in Antalya? In Marmaris en Icmeler was dat 1x per week.

Beste Dirk,

Je bedoelt een markt waar busladingen aankomen om nep-kleding te kopen?die is nl.dagelijks tot 10 uur s’avonds open in het hoogseizoen.

Die ligt dus in het centrum zoals ik beschreven heb.