Work and travel Australië

Hoi allemaal, ik zou volgend jaar vanaf april een jaar in Australië gaan reizen en werken , ik ben dan 28 & van België dus als ik nog wil gaan werken daar is het de moment! Ik ben getrouwd en dat is voor velen misschien raar en biet alledaags dat ik zonder mijn man ga, maar wij vinden wat is nu een jaar van ons leven! We zijn al zolang samen & kunnen nog ons hele leven samen zijn, wij zijn ook allebei helemaal anders en hebben dat ook altijd geweten dus voor ons geen probleem! Nu zou ik met australianbackpackers.nl omdat ze flexibele tickets aanbieden & een opstart paket om alles daar te regelen en je helpen werk te zoeken & je toch iets achter de hand hebt moest er iets misgaan , dat weet je nooit he ! Heeft iemand daar ervaring mee ? Iemand tips voor mij ? Ik ben ook geen 18 meer dus heb wel een beetje bang dat ik tussen een hoopje feestende jongeren ga terecht komen … Ik houw wel eens van een feestje natuurlijk maar vooral van gezelligheid & natuur& vind het helemaal niet erg om te werken , ik kan wel eens een nieuwe uitdaging gebruiken en sta voor heel veel dingen open , je leert er alleen maar uit vind ik!!! … Ik ben al 3 maal naar Amerika gereisd en heel veel binnen Europa gedaan maar altijd voor een kortere periode dus een jaar loopbaanonderbreking nemen en voor zo’n lange tijd weg zijn van mijn conform zone is natuurlijk weer iets helemaal nieuw voor mij !! Bij tips of mensen die er dan ook moesten zitten vanaf april 2017 let me know :wink: zie er alvast naar uit!

ik wil vertrekken binnenkort (rond november 2016) maar zit dan mogelijk rond april 2016 ook in Australie, misschien kan ik je dan wat tips (live) geven
Ik zelf houd niet zo van uitgaan en feesten, wel strand, relaxen en sporten
Via organisatie dingen doen ben ik niet van plan, ik heb zelf begrepen dat daadwerkelijk n baan krijgen ook pas daar geregeld kan worden normaal gesproken (mijn zusje had via facebook volgens mij au pair geregeld dat is anders)
dus mij lijkt t dat je (onnodig) meer betaald voor weinig… maar goed

ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met (reis)organisaties

Klinkt super! Enja excurties of zo ben ik zeker niet van plan om bij te boeken eerder alleen een opstart pakketje dan is mijn famillie ook gerust iedereen krijgt een noodnummer moest er iets gebeuren dat ik daar opgevangen wordt en zun op de hoogte gehouden worden En je daar toch de eerste dagen wat wegwijs wordt gemaakt met werktoestanden en dergelijke na die paar dagen trek ik er ook zelf op uit natuurlijk! Volgende week heb ik daar een afspraak om eens te horen hoe het juist allemaal zit , want nu heb ik mijn info allemaal van het internet natuurlijk :slight_smile: zou super zijn moest ik daar iemand kennen want ik heb zelfs nog nooit in een hostel verbleven dus weet totaal Nie wat me Te wachten staat!

Hostels vind ik geweldig. bijna allemaal positieve ervaringen
Lijk alsof je met een klas van school of groep vrienden bent.
One happy family

Klinkt super!