Woonst in Paramaribo gezocht: jan-juni 2012

Hallo!

Ik ben een belgische student en in het kader van een
doctoraatsonderzoek zal ik in Paramaribo verblijven van
januari tot juni 2012.
Als er iemand tips heeft voor een leuke woonplaats, laat
een bericht of mail me op tomaswillems@gmail.com.

Alvast bedankt!

Tomas

Beste Tomas,

Leuk dat je naar Suriname komt. Neem eens een kijkje bij Student Inn Suriname. We zijn ook op Facebook. Redirecting...

altijd handig om comments te zoeken:
http://adriennedebeer.waarbenjij.nu/index.php?lite&intPage=2&module=site&page=reactions&intMessageId=2490966

http://maria83.waarbenjij.nu/index.php?lite&page=reactions&id=2466637

en zo heb je een heleboel oplichters die rondlopen in Suriname.

Beste Sama,

Deze berichten zijn wij in het verleden ook tegen gekomen op het internet. Je kunt begrijpen dat het buiten gewoon onplezierig is als mensen onder een valse naam of anoniem berichten achterlaten die niet op de waarheid berusten. Wij hebben bij het lezen van het bericht actie ondernomen en contact opgenomen met de student waarvan de naam werd gebruikt. Zie onderstaand bericht:

>> Beste Joel,
>> Hoe is het daar?*
>> Via Ilse kwam ik erachter dat iemand op mijn naam reacties geeft op blogs en hierin jou zwart maakt. Heel lelijk. Iets wat totaal niet mijn verhaal is en wat ik ook nooit zou doen.
>> Hoop dat je dat ook weet.
>> Geen idee wie hier achterzit. Heb gevraagt of ze de berichten eraf wil halen.
>> Als ik verder nog iets kan doen hoor ik het graag!
>> Maar wil wel dat je weet dat ik hier echt niet achterzit. en Dat dit ook zeker niet de ervaring is die ik met je heb!
>> Tis hier trouwens erg koud!
>> Tot snel!
>> Liefs en groeten daar!
>> Annabel

Ik zou je graag willen uitnodigen om eens een kijkje te komen nemen bij Student Inn en jezelf er van te overtuigen. Als jij dezelfde persoon bent die deze berichten plaatst en mijn organisatie zwart maakt, dan wil ik je vragen hiermee op te houden. We werken hard en bieden onze studenten een top service en goede accommodatie.

Met vriendelijke groet,
Student Inn Suriname
Joel Terzol

Ik heb een nieuwe luxe woning met alle voorzieningen. Misschien kan je de huur delen met een andere stagiare? Huur is 35,00 euro per maand.
Bekijk de foto’s op www.residence-sankalia.com of mail mij op resodence_sankalia@hotmail.com

Veel plezier in Suriname>>>Sankalia