Hallo!
Heeft iemand tips betreffende goedkope woonruimte in Phuket? Voor 1 persoon, airco is niet noodzakelijk voor een half jaar of langer?
Ik kijk uit naar de reacties!!!
Hallo!
Heeft iemand tips betreffende goedkope woonruimte in Phuket? Voor 1 persoon, airco is niet noodzakelijk voor een half jaar of langer?
Ik kijk uit naar de reacties!!!
De goedkoopste woonruimtes in phuket kosten rond de 100-200 euro per maand, en zijn gelegen in de goedkopere gebieden chalong en kata.
Ik raad je aan om als je daar langer wilt verblijven de 1e week een normaal questhouse te nemen en zelf eens rond te kijken.
Ook krijg je alle woonruimtes goedkoper als je een thai laat onderhandelen voor jou, die krijgen het namelijk altijd goedkoper.
Klopt, helemaal eens met wat Moeeee schrijft.
Ter plekke rondkijken waar je wilt wonen en vervolgens huren is een stuk goedkoper dan vooraf vanuit Nederland regelen. Voor een 10,000 Baht (ruime 200 Euro) kun je een kleine bungalow huren. Ik betaal zelf 6,000 Baht voor een bungalow mert 2 slaapkamers, maar dat is al langere tijd geleden gehuurd. En als je hier iets huurt en er blijft wonen, gaan de huurprijzen niet omhoog.