goede dag ik wil graag in puket wonen maar waar kan ik een website vinden met flatwoning of een kamer voor 3pers ik wil graag daar wonen omdat ik een vriedin heb daar maar die is drukbezig met haar werk en studie daar dus kan aub iemand mij helpen want ik ben best wel wanhoopig want ik wil volgend jaar daar gaan wonen maar kan geen website vinden waar ik een kamer of flatwoning kan huuren in puket kan aub iemand mij helpen
kijk eens op www.belairpanwa.com
??? ik heb een paar maal naar deze vraag gekeken, maar er zijn haast geen websites die dit aanbieden. Het internet-aanbod voor appartementen start voor een farang meestal rond de THB 30.000/maand, terwijl jij hoogstwaarschijnlijk minder als 10.000 uit wil geven. Ik raad je daarom aan voor de eerste 5 dagen een goedkoop hotel te scoren en in die tijd te socializen en om je heen te kijken.
Nog beter is het dat je vriendin wat tijd vrijmaakt om hier naar te kijken, want ik begrijp uit je verhaal dat ze er al is. Indien ze ook nog eens van Thaise origine is, dan zal ze zeker een betere prijs kunnen krijgen dan, dat jij ooit voor elkaar zult krijgen.
Succes,
Joe
he bedank joe dat je op mij antword heb geregeerd mijn vriedin is thais dus dan zal ze volgens jouw voor goedkoper kunnen krijgen dat is helemaal topie tnx voor je antword
groetjes jamie