ik ga volgend jaar september waarschijnlijk 4 maanden stage lopen in australie!! maar nou vroeg ik me af hoe mensen dat doen met een woonplek…huur je net zoals in nl een kamer voor bepaald bedrag per maand? en is dat niet heel erg duur? en hoe kom je daaraan? moet zoiets al in nederland geregeld worden?
je ziet veel vragen… dus alle tips over stage en woonplek zijn welkom!
thnx
er zijn verschillende mogelijkheden hier je kan een kamer huren (met mede huisgenoten) of je kan een hostel waar ga je precies heen welke stad de prijzen varieren van 10 per nacht tot 30 (hangt af wat je wilt)
en wat voor stage zoek je ?
heyy
ik doe de studie toeristisch management, dus ik zoek een stage in de toerisme… lijkt me wel leuk om in een hotel of iets te werken… en dan wou ik wel graag in de buurt van sydney… maar hoe kom je aan zoiets? gewoon een sollicitatiebrief sturen?
Ey!
Ik heb in Aussie stage gelopen, en don’t worry over een huis! Als je wil kan je dat binnen 1 dag regelen. Wil je een echt normaal goed huis:P dat moet je gewoon ff in the sunday herald kijken staan superveel advertenties, hoef je zeker niet vanuit nederland te regelen. Ik heb eerst in een hostel geslapen toen ben ik rustig op zoek gegaan naar een huisje wat ik echt heel leuk vond en daar heb ik de rest van de tijd gewoond. Australie is zo supergaaf, ik wil terug!!