Stage Sydney!

Hi wereldreizigers!

Mijn naam is Vera, ik ben 18 jaar en studeer Vrijetijdsmanagement aan de Hogeschool Rotterdam.
Ik zit nu in mijn 2e jaar en vanaf September 2016 moet ik een half jaar stage lopen. Dit kan in binnen- en buitenland.
Ik wil ontzettend graag naar Australië (liefst Sydney) en ben al maanden bezig met inlezen, zoeken en natuurlijk sparen.
Het probleem is alleen dat er zoveel info te vinden is dat ik gewoon niet meer weet waar ik aan toe ben.
Elke site zegt wat anders en ik vroeg me af of er mensen zijn die gedaan hebben wat ik zo graag wil en hun ervaring met mij willen delen.
Zijn bemiddelingsbureaus de moeite waard of is het prima zelf te regelen? Hoeveel ben je gemiddeld kwijt voor een kamer? Ik wil houseshare, maar wel een eigen kamer. Hoeveel betaald een gemiddelde stage en hoeveel zou dit alles mij ongeveer kosten? Alles bij elkaar, van aankomst tot vertrek kom ik nu op ongeveer 13000 euro uit.
Heeft iemand nog goede tips, handige sites of iets anders waar ik wat aan kan hebben?

Alvast bedankt!
Vera

Hi Verave,

Check vrijblijvend onze website www.oaktravel.nl voor andere andere stages in Australie, Nieuw-Zeeland en Thailand.

Je kan het natuurlijk zelf regelen, maar wij hebben goede contacten in verschillende industrieën!

Groetjes,
Oak Travel