Woningruil Spanje - Nederland

woningruil kopen/huren

Wij willen graag naar Friesland, Groningen of Drenthe. Wilt u naar Spanje, Andalusie?

We bieden onze villa met privezwembad 30.000 m2 grond aan in Andalusie.

Wij zoeken een huis met minimaal 5000 m2 grond in Friesland, Groningen of Drenthe.

Wie weet er iets of wil graag ruilen?

Andalucia is twee en een half keer groter dan NL…
Misschien even aangeven waar in Andalucia (in ieder geval de provincie en misschien kust of binnenland)???

Dank voor je reaktie.
Het ligt 30 km boven malaga.

Ik wil ook ruilen! Woon nu in Barcelona en wil terug naar NL, of Amsterdam Centrum (in ieder geval centraal) of Den Haag Centrum (in ieder geval centraal). Heb een 3 slaapkamer flat in Eixample, geschikt voor zeg max 4 personen. Wil liefste 3 slaapkamers terug, en oja, balkon/tuin/terras. Ik kom met een vaste baan van een internationaal bedrijf. Liefste max 550 euro kaal (ook in verband hoog te verwachten stookkosten in Nederland die je hier nauwelijks hebt). Mail kan via magda_lena_mail at yahoo.co.uk. Ongeveer voor zomer 2011.

Wij hebben een geheel verbouwde finca in het noorden van Andalusie is koop. Het geheel is erg geschikt voor het maken van een mini of stilte camping.
te zien op onze website. www.houseforsale-spain.com
Het inruilen van een leuke vakantiewoning in Nederland is zeker een optie.
adverhoeff@t-online.de

Wij hebben een prachtig verbouwde woonboerderij te koop in Groningen, voor details zie Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

Hallo,

Is de woning in Muntendam nog van u??
Een tijd geleden vroeg ik of we de woning evt. ook konden huren.
We horen het graag.

Met vriendelijke groet,
Annemarie Posch

hoi

wij hebben een app in denhaag 4 slaap kamers vlakbij centraal station