Hoi,
Vanaf half September 2010 heb ik weer in de verhuur een woning in Playa del Carmen.
Het is een huis van 1 verdieping met grote voortuin en parkeer mogelijkheid op eigen terrein en verder veel privacy.
De woning is gemeubileerd en voorzien van de volgende dingen: Complete keuken met gasfornuis en koelkast, 2 slaapkamers met twee persoons bedden, kaptafels, kledingkasten, airco’s en ventilatoren, douche (met warm water), wc, ventilatoren in de woonkamer met eethoek, zithoek en bar. Wasmachine aansluiting (eventueel een wasserette op de hoek). Alle ramen zijn voorzien van protectors en horren tegen de muggen e.d. De woning is in Maart 2010 geheel gerenoveerd. De huidige huurders hebben een half jaar hier gewoond en vertrekken begin September weer. De huur prijs bedraagt 6000 pesos per maand excl. gas water en licht. Locatie van de woning is 5 minuten van het centrum en hemelsbreed 800 meter van het strand.
Mail me maar voor verdere informatie.
Patrick
Hoi Patrick,
De informatie over het huis klinkt goed. Ben nu sinds een maand weer in Playa en woon samen met mijn vriend in een appartementje in Ejido. We zijn opzoek naar iets groters. Waar precies is het? Hoor graag van je.
Groetjes Debby
Ik ben vanaf 23november opzoek naar een kleine woonruimte in playa del carmen… zou iemand mij hier verder aan kunnen helpen misschien… of heeft iemand verdere informatie…?
alvast bedankt!!!
Er staat genoeg te huur huur in Playa als je vandaag kijkt kan je er de zelfde dag of morgen meestal wel in. Hangt ook van je budget af er zijn kamertjes van 4x4 voor 2000 en een villa in playacar voor 20000 dus belangrijk is ook om te kijken in welke buurt en omgeving je graag wilt huren vaak hoe dichter bij het strand of centrum hoe duurder de woningen. Woningen gemeubileerd zijn meestal wat duurder en vaak is het met contracten van een half jaar of jaar. Bijna geen 1 verhuurder zal zijn woning of kamer nu al vrij houden voor eind November of het moet voor 1 of 2 jaar zijn misschien heb je dan kans maar dan nog betwijvel ik het. Dus het zal er op neer komen dat je het 1 of 2 weken van te voren moet proberen of toch echt als je hier ter plaatse bent. Een combi reis boeken dus met 1 week hotel en vlucht is een optie of een goedkoop hotelletje nemen voor de 1e paar dagen maar per dag kost deze zo rond de 400 pesos.
Succes verder.
Patrick
oke dankjewel patrick voor je informatie!!!
Weet jij toevallig ook hoe het met het werkaanbod zit in playa zelf…??
Kan je een beetje snel aan een baan komen in een hotel of restaurant??
Groetjess
Hoi Patrick! Ik wil graag over een maandje voor een langere tijd naar playa del carmen gaan! Heb je die woning toevallig nog beschikbaar? Vanaf juni ongeveer! Groetjes Tamarah